Var kan jag köpa engelsk bröllopstårta!
Jag letar efter engelsk bröllopstårta! Var kan jag hitta det??? Känns som att jag sökt över hela Google nu!
Jag letar efter engelsk bröllopstårta! Var kan jag hitta det??? Känns som att jag sökt över hela Google nu!
Haha förlåt att jag inte var tydlig! Jag letar efter precis som drullen skrev en tradionell brittisk tårta, :) jag bor i linköping! Jag kan hämta tårtan från stockholm och ner till lkgp! Jag vill ha en insåg jag när jag började inse att all mat var typiskt svensk men att det vore kul om svenskarna kunde få smaka våra tårtor! Vi ska ha en svensk oxå!
Haha, Jag gillar våra tårtor! Dock kan jag väl säga att jag gillar ´svenska tåror mer! Men det hör lite till att ha båda!
jag ringde runt alla i Linköping idag, men den långa paus som blev gjorde att jag tyckte det kändes svårt att beställa en så viktig del av bröllopet från nån som inte vet vad det är!
Ja kommer att baka våran tårta själv o kommer ju göra en sån "äcklig" överst, men tyvärr hinner ja nog inte provbaka innan ni ska gifta er. Tänkte så ja kunde säga hur det blev om man gör den biten själv...
Men tårtverkstan tex.har säkert kontakter så dom kan fixa fram en. Annars håller ju den länge så ni kan köpa den på nåt av ställena som föreslogs här o lämna den till de som gör er andra tårta
Var ska ni "få" den svenska tårtan från?
Jág ´är inte riktigt säker på vad du menar med med överdelen?? ´Jag minns inte det från mina kusiners bröllop!
Tårtverkstaden´blev helt tysta´de hade ingen aning om vad jag pratade om haha :)
Jag hittade ett företag på som heter c´hokladfabriken i stockholm! S´¨ de fixar att tårtan är klar till torsdagén innan bröllopet, NU mpste jag bara hítta på hur jag vill att den ska se ut!!!
Vi ska använda oss av Sockerrus! Hon verkar så himla duktig! Vem ska ni använda er av???
ursäkta alla skumma stavfél och apostrofer, har fått en pyttedator och första gången jag använder mig av den!!!
Ja fruktkakan är ju till allt...Vi skippar den till jul! Jag gillar rispudding mer, Men till bröllop tycker jag den är god! Fast bara små bitar! Vi har beställt 45 bitar och vi ska 79 gäster! För helt ärligt man orkar inte en hel bit....
Jag vill inte baka min egen tårta! Jag kommer att stressa sönder mig sj då!
Var är du ifrån??