Inlägg från: Strawberry |Visa alla inlägg
  • Strawberry

En heldag med tärnorna!

Jag har två underbara tärnor som båda bor ett par timmar bort men jag har nu lyckats boka in en tjejkväll fredagen den 29 januari då båda kommer till mig i Stockholm för att äta och dricka lite vin, även flera andra vänninor till mig kommer och sedan ska de två tärnorna sova kvar och vi har hela lördagen bara vi tre för att planera bröllop och liknande. De två tärnorna har träffats tidigare men känner inte varandra.. 

Så frågan är vad jag ska hitta på med dem på lördagen? Vet att de gärna vill känna sig delaktiga i bröllopet men svårt när de bor långt bort. Sen vill jag ju självklart hitta på något roligt då jag hoppas att vi tre ska kunna umgås även i framtiden! Att kolla kläningar till dem kommer ju inte direkt ta hela dagen..

Tips?

• Svar på tråden En heldag med tärnorna!
  • Strawberry

Tack tjejer! =)

Min klänning är redan inköpt och skor likaså men frisyr har jag ju ingen aning o så det kan vi ju helt klart prata mycket om och likaså blommor och smink. En sovmorgon, brunch och en ansiktsmask låter som en perfekt start på dagen. Sen kan ju en shoppingrunda med fokus på klänningar till dem ta ganska lång tid och det kanske räcker med planer för dagen. Sen kan de ju också ha planer och tankar¨på vad de vill hitta på.. Kan ju alltid avsluta det hela med någon löjligt tjejig bröllopsfilm då jag vet at vi alla gillar sånt!

• Strawberry

Tack för receptet chicita men får nog bli till att använda en stor kastrull för micro äger jag inte.. :P

Svar på tråden En heldag med tärnorna!