• Lilique

Presenter - Vad är det konstigaste ni har fått?

Hade ett ex en gång i tiden som, när jag fyllde år, kom med en brun papperspåse från ICA på vilken det stod "Presentpåse". I den låg det en massa billiga småsaker som typ en fluffig nyckelring, ett senilsnöre till min telefon med tryckt företagsreklam på (typ.. SEMCON?), en femkronorsnagellack i banangult, och så vidare. Kanske en 10-12 såna saker. Jag dolde nog inte min besvikelse speciellt bra, men så sa han att han "sparat det bästa till sist!" och hämtar ett stort och tungt välinslaget paket. Oj oj oj, vad kan detta vara?

Jo, 3 stycken 25-portionspaket med Nutrilett-shakes och en shaker, med motiveringen "Jag insåg att du hade rätt i att du börjar bli tjock". Snällt.

• Lilique
    Jane skrev 2012-01-23 10:47:33 följande:
    Vaaaaa???? Skrikandes Jag fattar varför det tog slut, sånna killar borde fan inte finnas! Samma sak som om vi tjejer skulle köpa någon slags "penisförstorare" och säga "jaa, jag blir inte tillräckligt tillfredställd, du behöver en större"

...men det gör vi ju inte, eller hur? Obestämd
    Haha, nej han var verkligen i en klass för sig... samma kille ringde en gång bara för att säga att han sett en liten sak i en butik och direkt tänkt på mig, så han var bara tvungen att köpa den. Lät ju gulligt. Det var en sån gosedjurs-mikrob som föreställde någon tarmsjukdom. Jag såg väl ut lite såhär:  O.O'  när jag fick den. Jag varken har eller har haft någon tarmsjukdom, eller ens någonsin nämnt det. Hade förövrigt aldrig ens hört talas om Giant Microbes innan dess heller xD

En fena på att köpa presenter, den killen haha.

Synd att jag inte tänkte på penisförstoraren! =)
  • Lilique
    Sia skrev 2012-02-21 17:39:31 följande:
    Puffar på denna roliga tråd!! ;)
    Ja! Fler underliga presenter, någon?
  • Lilique
    annapanna88 skrev 2012-03-28 14:13:47 följande:
    Måste ju säga att jag känner mig lyckligt lottad över de presenter jag har fått genom åren... ;)

Mitt ständigt pågående projekt de senaste åren har varit att ta reda på vad min fästman en gång köpte till mig...
    Vi hade väl varit tillsammans ca 1,5-2 år och en helg när jag kom hem till honom säger han nöjt att "nästa helg ska du få en jättefin present" (ingen speciell anledning, firade ingen årsdag eller så). Men nästa helg kom och gick och jag fick ingen present.
    Nu, 4 år senare har jag fortfarande inte fått den där presenten... men han hävdar stenhårt att den ligger i en garderob hemma hos honom och väntar på det "perfekta tillfället" (som tydligen inte var vår 5-års dag förra året som jag trodde, eller någon annan dag heller för den delen).  

Kan tillägga att jag är fruktansvärt nyfiken och genom åren har gjort allt jag kan komma på för att hitta den eller få honom att säga vad det är förnågot :)
    Haha! Den nyfikenheten skulle ha tagit kol på mig för länge sedan!
Svar på tråden Presenter - Vad är det konstigaste ni har fått?