• 120530

Presenter - Vad är det konstigaste ni har fått?

Bästa tråden på länge!

Ett år fick jag en cykelreflex och en cykelsadelmuff av min svärmor. Det var ju en ganska tråkig men ändå användbar present, men sedan förklarade hon hur hon tänkt. - XX (mb2)cyklar ju till jobbet så de kan han behöva! De var alltså inte ens till mig!

Av min mormor har jag fått ett halsband som hon fått gratis i Allers tre år i rad. Exakt samma halsband! Det ser ut som en silvrig diskokula modell större. Nu börjar det ju bli lite kul att ha så många, hoppas på en fjärde nästa år!

Av min pappa fick jag ett år en bok om Pelle Svanslös. Jag var ca 17 år och lite förbi Pelle, men pappa hade hört att han var i ropet! Jag fick dessutom en stor guldig gunghäst på kedja, för lång för att vara ett armband (och dessutom alldeles för tung gunghäst) och för kort för att vara ett halsband.

Fast till mormor och pappas försvar fick jag andra, jättefina presenter av dem också också :) Mina föräldrar vill att jag och min bror skall få exakt lika mycket i present så ibland för vi konstiga "utjämningpresenter". En jul fick jag 63,50 i ett kuvert. Jämt skall det va!

• 120530
    Moster Stina skrev 2012-01-23 10:47:26 följande:

I bröllopspresent fick jag och mannen flera sådana där gåvoboxar man kan köpa överallt. Någon var på en spaupplevelse, men så var det en som var en sån där eventyrsbox. Typ forsränning och sånt. Det var bara det att vi skulle få barn 1,5 månad senare. Och boxen går bara att använda frm till den 28 februari i år då lillan är mindre än 7 månader gammal.

Boxen är ju dyr (1400kr) men NÄR skulle vi kunna tänka oss att åka iväg på t ex forsränning med barn i magen eller litet och nyfött???

Hahaha, det var ju iofs en fin present om än lite extrem när man är gravid :) Kan ni inte ringa företaget och be dem förlänga giltlighetstiden?
Svar på tråden Presenter - Vad är det konstigaste ni har fått?