• MrsT2011

Presenter - Vad är det konstigaste ni har fått?

Jag och min kompis hade dille på att köpa presenter i leksaksaffärer till varandra när vi var i 20-årsåldern. Och som tråden heter, vad är det KONSTIGASTE du fått, ja det konstigaste var faktiskt min egen överlyckliga reaktion när jag fick följande:

En svart ficklampa med en grön plastgrej på som man fällde ut och tadaaaa, plötsligt hade man ett lasersvärd ur Star Wars! Jag blev verkligen JÄTTEGLAD! Har använt svärdet på åtskilliga maskerader, och nu vid 31 års ålder blir jag fortfarande glad när jag ser det. Solig

• MrsT2011
    knyttan skrev 2012-01-24 18:15:44 följande:
    Önskar mina föräldrar hade varit lite mer inne på utjämningspresenter... När jag var 17 och min lillasyster 13 så fick hon en jättefin stereo i julklapp. Vad fick jag? Ett trepack trosor, en deo och ett läppglans i en ful färg.
    Påminner mig om min förra arbetsgivare, de var inga stjärnor på att fixa likvärdiga avtackningspresenter när folk slutade (vilket hände ganska ofta). En tjej fick en snygg ljusstake från Georg Jensen, jag fick en både snygg och praktisk karaff från Eva Solo. Vad fick min kompis? Jo CD-skivan från Idol och lite smink från H&M. Eh what??
  • MrsT2011
    pulmonate skrev 2012-01-25 19:09:46 följande:
    Haha det var ju lite interessant! Jag undrar var det har kommit ifrån? Visserligen är där många italienska immigranter i Argentina...hmm... 
    Kollade upp det snabbt på wikipedia. Tydligen så använder man olika färger för att symbolisera olika saker (detta i hela sydamerika, och mediterreanien). Rött = kärlek, gul = lycka och jobb, grön = pengar, vit = hälsa. Man kanske kan ha på sig regnbågsfärgade underkläder nästa ny år
    Ha ha, ja det är samma sak i Spanien lärde jag mig när jag bodde i Madrid! Röda underkläder på nyår = kärlek, lycka och välgång under det kommande året!
  • MrsT2011
    Amanda547 skrev 2012-03-23 23:11:08 följande:
    Jag kan inte minnas någon knäpp pressent som jag fått men min bsta kompis som jag förövrigt bodde hos en tid i mitt liv fick en sjukt mysko pressent av sin pappa.. Hon fyllde 15 år och vi satt samlade runt köksbordet när hennes pappa stormar in och säger: jag har väl inte missat pressentutdelningen än va? jag har 2 pressenter här. 
    Och så slänger han fram två paket som visa sig innehålla penispasta och en rosa dildo..
    Haha alltså än idag 10 år senare så kan jag fortfarande inte förstå varför han gav sin dotter penispasta och en dildo i fördelsedagspressent.. Nog att han precis kommit från erotikmässan men hallå..

Hon ställde glatt upp sin dildo på köksbordet och fortsatte med resten av paketen som fanns.. Själv höll ja på dö.. 
    Ha ha, jag antar att han tyckte det var perfekta presenter till en tjej som precis blivit "byxmyndig"...! Solig
Svar på tråden Presenter - Vad är det konstigaste ni har fått?