Inlägg från: KirsiLaa |Visa alla inlägg
  • KirsiLaa

Melodyshoes.com?

Jag har hittat världens snyggaste skor på melodyshoes.com och har mailade dem om prisuppgift. Nu fick jag till svar att de behövde veta min strl och min paypal-adress, men ingen prisuppgift så den fick jag be om igen. 

Jag vet inte riktigt vad som menas med paypal-adress (eller hur paypal egentlige fungerar mer än att man kan lägga över pengar där och betala saker med), men jag får lite dåliga vibbar när de ber om adressen adressen sådär.

Är det någon som har erfarenhet av Melodyshoes?  

• Svar på tråden Melodyshoes.com?
  • KirsiLaa

Okej, det låter ju bra. Jag ska nog beställa de skorna jag hittade. Måste bara vänta på karlens lön. :D

• KirsiLaa

Det är dessa, som det fanns en länk till i något inlägg här. :) Supersnygga och precis min stil! 

• KirsiLaa

Dina var ju jättefina! Jag gillar att de har ett utbud med skor som knappt går att få tag på här, eftersom det inte är på modet. Jag tycker att alla skor i butikerna är med 58 cm klack, 20 cm platå och öppen tå. Inte riktigt snygga mao. 

• KirsiLaa
    Tokig skrev 2012-01-27 10:43:53 följande:
    Ahhh det är ju "mina" skor ju!!! :) Väntar också på leverans från Melodyshoes nu.
    Blir så nyfiken, vad ska du ha för klänning? Blommor etc?
    Åh, berätta sen hur de är i storleken och så! :) Jag har inte besällt mina ännu, då jag har en massa frågor jag väntar på svar på. 

Jag ska ha en röd klänning (om den går att fixa till dvs) och vita kallor i buketten. Har inte bestämt mig för om det blir en rak eller droppformad bukett.

Vad har du valt för "tillbehör" till skorna? :) 

• KirsiLaa
    Vilse skrev 2012-01-27 10:55:17 följande:
    Är där någon av er som haft kontakt med melody senaste veckan?
    Har mailat om prisförfrågan, men har inte fått något svar.
    Jag fick maila dem två gånger innan jag fick svar. Den prisuppgift jag fick på de röda skorna är 55 $ inkl. frakt. 
  • KirsiLaa
    sollan skrev 2012-01-27 11:56:49 följande:
    Fast kanske är så enkelt att du bara försökt gå in på deras sida genom TS länk och då funkar de inte för hon glömt    .hk   på slutet  Flört
    Ja, se där. Det glömde jag ju. :) 
  • KirsiLaa
    Aprilbruden skrev 2012-02-13 22:10:47 följande:

Till KirsiLaa: har du fått dina röda skor?? Hur röda var de i färgen, lite ljust skarpröda som på bilden eller rödare djupare i färgen??

Har också förälskat mig i dem och de är ju riktigt billiga!!

Ja! Jag fick hem dem igår, och de är helt perfekta! Något ljusare i färgen än jag förväntade mig (sannolikt för att jag bara mindes fel), men alldeles underbara för det. :) 

• KirsiLaa
    moonlightgirl skrev 2012-02-14 21:07:24 följande:
    ok, tack. Men en fråga till. Du skrev att de vill ha mått på hur lång foten är och att man ska mäta runt foten också men vart är det man ska mäta då? Jag menar foten har ju inte samma mått framme vid tårna som precis vid ankeln... Förstår du hur jag menar??
    När jag frågade hur jag skulle mäta så fick jag den här bilden.

Svar på tråden Melodyshoes.com?