Inlägg från: Tokig |Visa alla inlägg
  • Tokig

Melodyshoes.com?

KirsiLaa skrev 2012-01-20 16:12:24 följande:
    Det är dessa, som det fanns en länk till i något inlägg här. :) Supersnygga och precis min stil! 

Ahhh det är ju "mina" skor ju!!! :) Väntar också på leverans från Melodyshoes nu.
    Blir så nyfiken, vad ska du ha för klänning? Blommor etc?
  • Tokig

Jag betalade 55 USD, ca 370 kr för mina. Skickade mins exakta mått så jag hoppas det blir bra. Min tanke är att ha mina röda skor till en vit lång spetsklänning o knallgul brudbukett. På kvällen/festen kommer jag byta till en kort partyklänning så att skorna verkligen syns!

• Tokig
    KirsiLaa skrev 2012-02-14 15:47:07 följande:
    Ja! Jag fick hem dem igår, och de är helt perfekta! Något ljusare i färgen än jag förväntade mig (sannolikt för att jag bara mindes fel), men alldeles underbara för det. :) 

Åhhh finfina... nu längtar jag efter mitt paket. Det skickades från Hong Kong förra veckan så de borde komma när som helst!
  • Tokig
    Aprilbruden skrev 2012-02-15 10:38:24 följande:

Hej!!

De var verkligen snygga, men jag letar lite mörkare röda skor då min bolero är ganska mörkröd... Synd, för de där var verkligen toppen!!

Maila och fråga om de kan göra de i en mörkare röd färg. De har varit väldigt snabba med att svara när jag försökt få kontakt med dom. Det står ju att den finns i mer än 24 olika färger. http://www.melodyshoes.com.hk/product_detail.php?mpid=37521d62b3f45b6a9f9c6a7ac2de8268R002R
    Lycka till!!!
  • Tokig
    Odium skrev 2012-02-15 23:45:20 följande:
    Ni som har varit i kontakt med melodyshoes, vilken mailadress har ni mailat till? Jag har använt annieok@netvigator.com Och de svarar inte. Har mailat tre gånger på tre veckor nu o får fortfarande inget svar.. :/
    Jag har använt samma e-postadress och får svar snabbt. Vad märkligt!

De firade ju kinesiskt nyår nu för någon vecka sedan och då stannade allt upp lite men annars har de varit snabba.

Hoppas det löser sig.
  • Tokig
    sanmal skrev 2012-03-08 23:04:16 följande:
    Hej!

Jag flikar in här lite då jag hoppas ni som redan beställt från melodyshoes kan hjälpa mig :)
    Jag förstår inte riktigt hur man beställer.. ska man bara maila om vilka man vill ha?

Tacksam för hjälp ;)
    Hej, jag mailade bara. Fick svar relativt omgående och då kunde jag göra den "riktiga" beställningen.
Svar på tråden Melodyshoes.com?