• Annixa

Kris klänning!

Funderar på att ha en kris klänning med mig till middagen! Min brud klänning sitter väldigt hårt åt, blir orolig att inte jag kommer kunna andas å äta middag, så blir det riktigt kris så kan jag ha med mig en klänning som jag kan byta om till.
    Funderar på denna i vitt och att jag har en virkad sjal el nåt oxå över armarna. men vet inte om den ser för "alldaglig" ut? tycker den är fin men vill gärna höra era åsikter eller kanske ni har nåt annat bra tips på en fin klänning, vi gifter oss nu den 25feb,

www.bonprix.se/produkt/chiffonklaenning-baerroedsvart-946955/&type=image&sk=7439

• Svar på tråden Kris klänning!
  • Annixa
    Bellen skrev 2012-01-21 20:27:39 följande:
    viewitem.eim.ebay.se/NEW-Wedding-Bridesmaid-P...

Jag tycker att du ska kolla på den här...den funderade jag på att ha som brudklänning innan jag föll pladask för den jag nu bestämt mig för...
    Oj vad fin, fast jag vet inte om jag kan ha utan axelband, då jag typ inte har nån byst som kan hålla upp den! =D
    jag vill inte att den ska vara alltför dyr, den klänning du visade va ju ett rimligt pris!
  • Annixa
    Pertinax skrev 2012-01-21 20:29:19 följande:
    Har en i strl 38 som jag säljer billigt vid intresse.
    Tack men jag måste nog ha en klänning med axelband, jag har st 36! Tack ändå
  • Annixa
    Bellen skrev 2012-01-21 20:48:46 följande:
    men kolla på ebay...de har en massa fina klänningar där...
    Måste nog göra det! Är bara lite orolig att jag inte ska hinna få hem det!
  • Annixa
    Bellen skrev 2012-01-21 20:57:46 följande:
    När var det ni skulle gifta er då??
    Vi gifter oss nu den 25 Februari!
  • Annixa
    Å vad fina! helst den där rockabilly klänningen älskade jag! Vet att den finns på en sida som hetter fyndiq å där var den inte alls lika billig! =D
  • Annixa
    Bellen skrev 2012-01-21 22:03:44 följande:
    Jag beställde en bolero och den fick jag på 3 dagar
    Okej! det va ju bra! Blev du nöjd? kan man skicka tillbaka om det inte skulle passa?
  • Annixa
    Bellen skrev 2012-01-21 22:25:13 följande:
    De som säljer den klänningen du tyckte om har full returrätt
    Tack snälla du för all bra hjälp! Nu ska jag sova på saken....Har mest tittat runt hela kvällen på massa klänningar å känner mig snurrig! =D
Svar på tråden Kris klänning!