Linda L skrev 2012-05-13 13:27:10 följande:
Olaulin,
Ja det finns säkert massa fina ställen vid vattnet, det vore trevligt!
Inget är bestämt än, vi kommer att se oss omkring i sommar efter kyrka och festlokal därnere.
oh ja, vi ska ha fest
min släkt är från stockholm så dom får åka en bit.
funderar förresten på att ha ett punk-band som gör en spelning lite senare på festen som en överaskning från mig till killen
aaah, alltså jag har hur mycket idéer som helst!
men har du tittat på klänningar och ringar? hur långt har ni kommit med hur du vill ha det i magasinet??
färgtema?
Samma sak här, min släkt befinner sig i Linköping och resan till platsen för bröllopet ligger väl en sådär 5-6 timmars bilresa därirån :)
Haha, låter ju som en otroligt rolig idé med punk-band som överraskning!
Har kollat en hel del på klänningar, har hittat en som jag är totalt kär i, men dels måste jag nog bli en hel del smalare innan den blir aktuell, och dels tror jag att jag kommer sikta på en kortare modell ändå med tanke på att vi ska vara på landet och det inte direkt är jämn terräng.. Vad gäller ring velar jag mellan att ha en gammal ring jag fått från min mamma (beror dock på om den går att göra större) eller en alliansring i vitt guld. Som sagt, beslutsångest!
Vår plan är att måla väggarna i magasinet vitt och slipa och lacka golvet. Sen kommer vi vilja ha så mycket vitt som möjligt för att göra det luftigt och fräscht, kanske lite risbollar eller liknande. Vi har inget färgtema egentligen, utan mer en stil. Vi vill ha det gammaldags och lantligt, kanske lite udda porslin, gamla glasvaser, gamla mjölkannor med blommor i. Färgerna kommer nog gå i pastell, ljusrosa, ljusgult, aprikos och ljusgrönt med massa vitt. Typ så nånting ;)
Ser att du har hunnit med en hel del! Vad är det för typ av klänning och ring du tänkt dig?
theluckiest2013 skrev 2012-05-13 14:54:59 följande:
6/7-13 gifter vi oss!
Bra datum! ;) Och vad roligt att lilla Tibro dyker upp här, har tillbringat många somrar där under min uppväxt hos mina morföräldrar :) Jisses vad ni hunnit med mycket, så roligt! Är ganska otålig, vill gärna bestämma allt nu, men samtidigt vet jag att jag är ganska velig av mig, så kommer säkert ändra mig i så fall...