Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!
Vi har satt 6 juli 2013 som preliminärt datum!!
Vi har satt 6 juli 2013 som preliminärt datum!!
Olaulin,
Ja det finns säkert massa fina ställen vid vattnet, det vore trevligt!
Inget är bestämt än, vi kommer att se oss omkring i sommar efter kyrka och festlokal därnere.
oh ja, vi ska ha fest
min släkt är från stockholm så dom får åka en bit.
funderar förresten på att ha ett punk-band som gör en spelning lite senare på festen som en överaskning från mig till killen aaah, alltså jag har hur mycket idéer som helst!
men har du tittat på klänningar och ringar? hur långt har ni kommit med hur du vill ha det i magasinet??
färgtema?
gto,
ja visst är det ett lyckorus att planera sitt bröllop! oj va mycket ni har färdigt, va duktigt har ni också valt färgtema? visa gärna bil på ring? *nyfiken* vart ska ni åka på bröllopsresan då?
12 år, grattis va härligt!
Visst blir man lite otålig! men jag försöker hålla mig cool med inköpen så jag inte köper nåt nu och hinner ändra mig haha! 1 år är lång tid. har använt budget-verktyget här på BT och det är mkt bra.
men jag har redan köpt:
lite sidenband och placeringskort/bjällror
beställt tshirt med eget tryck för att se om färgen blev bra.
vita jättefina organzapåsar i annorlunda form.
diadem med 3 rader glitterstenar
massor med hjärtformade ballonger
Jag har tittat mycket på nätet på klänningar, så jag vet ungefär vad jag vill ha där. samma med ring.
killen ska fixa lokal, och kyrkor ska vi titta på i sommar! så jäkla kul!
Olaulin,
Ja det är svårt det där, släkten får ju åka en bit och man vill ju fira hela helgen med dom!
är ju inte varje dag man gifter sig så det blir nog en liten brunch dan efter. kanske
det där reder nog ut sig när det närmar sig.
Jag har förresten mailat Kalle Moraeus folk och frågat (för skojs skull) vad han kostar i en kvart hahaha!
annars ska mina systerdöttrar sjunga hans låt "underbart" i kyrkan.
Jag e helt inne på att ha en "bröllopsbuss" så jag letar för fullt. vill inte att dom ska behöva köra så långt och tåg blir bökigt för några är lite äldre.
Är kluven angående fotografering. om vi fotas innan så försvinner ju det där att man ses i kyrkan vid vigseln. och så är man ju inte ens gift på bröllopsfotona sen! hm..
Hur tänker ni göra med musik i kyrkan?
Olaulin,
Vi kommer göra mycket själva, jag måste ha stenkoll på allt annars dör jag av stress.
måste bli exakt som jag vill (ååååh bridezilla) plus att det är ju så kul!
inget är direkt bestämt än, han tycker det är lite tidigt att börja planera ordentligt (jäkla karlar haha) men låter mig surfa runt här och få inspiration och koll på läget. filar på en budget och är inne på ebay och spanar! vilka fynd man kan göra där alltså.
han ska fixa blommor(hans mamma odlar fram) och lokal. kyrka ska vi titta på i sommar!!
sjuuukt spännande.
ska ni gifta er i er trädgård, eller en annan trädgård? mysigt vilket som!
Och va fint med att ni överaskar varandra med varsin låt! de va fint!
här va det tyst.
vi har kollat på 1 kyrka och uteslutit den. men, man behöver ju inte gifta sig inuti en kyrka, kan väl ha det ute med en präst bara?? mycket som är oklart, och de e såå skönt att ha tid på sig :)
har även kikat på ringar, spännande! :)
hur går det för er andra??