Usch, det var länge sedan att jag var här och skrivit något.
Vi har också hunnit att fixa lite grejer för vårt bröllop den 27 juli nästa år:
Sambon fixade save-the-date kort i Photoshop så nu måste vi äntligen bestämma definitivt vem vi ska bjuda.
Jag har beställt 2 klänningar - en med släpp för vigseln och en kortare till festen (kan lämna länkar om någon vill se dem.) De sys upp nu och planeras att bli klara i slutet på oktober. Längtar så mycket till att få dem på mig hehe. Har också beställt en bolero och slöja samtidigt och underkjol samt 2 kläningsväskor eller vad hetter dem för nåt för att skyda kläningar från damm, ljus samt sambons ögon 
Jag har också beställt mina drömskor. Har kikat på dem för jättelänge men kunde inte hitta någon sida som sålde dem till Europa (de är av amerikansk brand Nina), men plötsligt utan att även tänka på det hittade jag dem på amerikansk Amazon och det var efter jag har redan köpt andra skor!
Sedan har jag också beställt sådan "I DO" kristaller som skulle gå på mina skor.
Lokalen har vi bokat för länge sedan.
Planerar att få tag i några vigselförrätare och kolla vad det ska kosta att ha en samt välja vilken vi vill ha.
Och nästan glömde - vi var på semester med bil i Frankrike förra veckan så köpte massa champagne och vin där samt massa öl på Border Shop i Tyskland på vägen tillbaka.