Inlägg från: linda 86 |Visa alla inlägg
  • linda 86

Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!

Jag gifter mig den 20 juli :)

• linda 86

Idag har jag provat klänningar och jag tror att jag har hittat min drömklänning :)

• linda 86

Jag har ingen bild på den! Men det är en tubklänning som det är lite släp på och så går själva kjolen ut ganska mycket, knyt band i ryggen! En väldigt stilren klänning. Såg inte mycket till världen ut när man bara såg den men när den satt på kändes den så rätt :)

Jag har till på fredag på mig att bestämma mig, klänningen var på rea, men nu efter lite funderingar så tror jag att jag ska vänta ändå och se vad som kommer in bland nyheterna som kommer i nov/dec. Annars kanske man ångrar sig! :) 

• linda 86
    CoG skrev 2012-09-05 10:01:55 följande:
    Alla "tråkiga klänningar" som hänger på en galje kan bli hur fina som helst då man har dom på.

Men visst kan det dyka upp mer att välja på, så det kanske är bra att ha is i magen?

Jag provade en enkel vit klänning med underbar kjol på det stället där jag köpte min.
    Sen provade jag den jag köpte och tvekade, funderade men kunde inte bestämma mig.
    De två som jobbade i butiken fick rösta och bådas röst föll på den jag köpte.
    Dom sa att den tog fram hela min figur mer, men att båda var väldigt fina då jag hade dom på mig.
    Ja jag tror det och är det meningen att jag ska ha den klänningen så finns den nog kvar sen också :) 
    Det är bra när dom i butiken kan vara med och sga lite också för dom vet ju hur det ska sitta för att vara perfekt!

• linda 86
    eddan skrev 2012-09-10 11:11:13 följande:

Vi ska gifta oss den 20/7 nästa år :)

Kyrkan är bokad och även lokalen! Vi var och tittade på den i helgen och den var liiiite mindre än jag hade önskat men den ligger så otroligt fint vid vattnet så vill ha den ändå och mkt bra pris också :) Vi ska inte ha så stort bröllop (max 50 gäster) och det blir ganska lågbudget men jag tycker det är en rolig utmaning att fixa allt så billigt som möjligt men ändå snyggt ;) Vad har ni för budget tjejer?

Vet vilka färger vi vill ha som tema, och har kommit på massa roliga idéer om hur vi ska dekorera lokalen. Vet vilken klänning jag vill ha den ska min mamma sy :) Hmm har två kompisar som har en designbyrå så dom fixar inbjudningar/program...

Kan man skicka ut inbjudningar redan i januari förresten? Vi ska inte skicka ut några såna där save the date kort.

Hej och grattis :) Vi ska ha rosa och vitt tema med rosor! Våran budget ligger på 130 000 och vi ska bjuda ca 80 gäster. Vi ska nog skicka ut korten i feb eftersom att i juli åker många på semester och då kan man planera bättre om man vet :)
Svar på tråden Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!