Inlägg från: MochS |Visa alla inlägg
  • MochS

Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!

Nu kan jag inte hålla mig längre, nu hoppar jag in i denna tråd!
    Sambon friade för två veckor sedan och vi bestämde oss rätt snabbt för att "go-all-in" och gifta oss inom ett år.

Den 13 juli 2013 blir vårt datum! Planeringen kan börja!

• MochS
    Kago09 skrev 2012-09-26 21:34:35 följande:
    Äntligen kan jag också få skriva här :0)
    Igår blev det klart att vi gifter oss den 13 Juli 2013, känns så overkligt och nervöst, killar i magen av lycka när jag tänker på det :0) Var inställd på att bli fru 2014 men förra veckan sa sambon att han tyvkte vi skulle gifta oss redan nästa år, så nu ska det sparas och planeras!

Så nu börjar projekt leta lokal, har kollat för fullt på nätet och ska ringa runt i morgon! Vi håller på att kolla om vi ska göra egna inbjudningar eller betälla, är det ingen stor prisskillnad så beställer vi nog för att sprara jobbet :0)

Vi har pratat om det mesta och vet hur vi vill ha det nu ska det bara göras också! Men först kan det vara bra att ha en lokal :0)

Hoppas det går bra för er andra?
    Grattis, vad roligt att få sätta igång! Första tiden är man som i en liten bröllopsbubbla
    Vi har samma datum som er och håller på med planeringen. Lycka till!
  • MochS
    Pagnie skrev 2012-09-28 16:22:55 följande:
    åh vad roligt att vi är så många med samma datum. vi har också 13 juli. :D Hur långt har ni kommit då?
    Vi har pratat mycket om hur vi vill ha det, gjort budget, skissat på en gästlista, öppnat sparkonto, bestämt stil och färgtema.
    Kyrkan, favoritprästen och favoritkantorn är bokade. Ska titta på en lokal som ligger ett stenkast från kyrkan och är ledig den 13:e. En fotograf och tre cateringfirmor är tillfrågade. Har funderat på hur inbjudningskorten ska se ut och börjat köpa in band, stämplar, papper och dekorationer.
    Försöker göra lite varje vecka så kanske man hinner klart innan bröllopsdagen!

Har inte tänkt på kläder så mycket ännu, men för er som har kläderna avklarade måste det vara skönt!
Svar på tråden Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!