Inlägg från: 20 juli 2013 |Visa alla inlägg
  • 20 juli 2013

Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!

Pagnie skrev 2013-04-24 19:03:58 följande:
    haha ja det var ju en dålig bild och bara bakifrån på den men det var ju den enda jag hittade. Men du har rätt, den blev så sjukt jävla bra så jag är galet nöjd. kunde inte ha fått en bättre klänning. Dock funderar jag på hur jag ska göra med slöja för jag fick fel längd på den och fick 3 meter istället för 140 cm och vet inte om det ser konstigt ut när den är längre än släpet och om jag borde ha en kortare?
    Vilken drom! Den ar sa vacker! Grattis!!! Var hittar jag en san dar midja nagonstan forresten? - Precis en san jag letar efter:)
  • 20 juli 2013
    Pagnie skrev 2013-05-15 10:25:43 följande:
    Är kluven hur jag ska göra med festhäften. och även kluven hur vi ska göra med vigselprogram.
    Vad tycker ni? det blir närmare 170 häften liksom

Jag är helt och fullt medveten om att de flesta inte håller med mig men jag tycker inte att man behöver några alls.

En festhäfte kanske kan vara kul men vi har valt att inte ha något (annat än menyn och en snapsvisa på baksidan). Vi är inte rädda att våra gäster kommer att få tråkigt för det och känner inte att de behöver underhållas med annat än god mat, dryck, trevligt sällskap, några tal och lite underhållning under middagen..

Vigselprogram: Vi har inga individuella sånna heller. Behövs det verkligen? hur många läser dem? Och hur många sparar dessa som minnen?:)

Vi kommer att ha en stor guldram vid "ingången" på ett stafli med vigselprgramet på. Jättefint och framför allt stressfritt:)

Du verkar ha haft sån glädje med planeringen av ert bröllop så vore det inte inte tråkigt om du i slutspurten skulle behöva dig känna dig stressad över alla små detaljer. Gör bara det du verkligen känner att du vill och orkar med, ta genvägar med resten och forsätt att njut av planerandet. Lycka till!

• 20 juli 2013
    Pagnie skrev 2013-05-15 12:53:08 följande:
    åh vad skönt att läsa det du skrev. du har ju helt rätt. pratade med min mamma också och hon tycker inte alls att man behöver festprogram heller. Hon tycker nästan det har varit löjligt att ha sådana med. så jag har bestämt att vi skiter i dom. rakt av.
    Och vigselprogrammen får vi se hur vi gör med. men det är ju som du säger samma sak där. behöver man dom verkligen? nej jag tror faktiskt inte det.
    Haha, visst ar det befriande att bara skita i vissa saker. Nu flyter vi vidare pa vara rosa moln:)
    Dessutom kan du nu skryta med att du har ett miljovanligare brollop. Save the trees!!:) 
Svar på tråden Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!