Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!
Hej allihop. Här är en till som kommer att gifta sig den 27/7
Vi har hunnit med att fixa en hel del (dvs jag, min man2be e mer av den typen, "det ser bra ut älskling", välja ut dryck och provsmaka menyn ska han göra ivf.) :P
Men kyrka, lokal, fotograf och catering (min far och en vän till familjen) är bokade :)
Klänning, skor (se profilbilden), underkläder (att ha under klänning, de snyggare till natten ska jag försöka hitta sen, e dock svårt, vill ha ett snyggt (lite flörtigare) nattlinne, men är svårt när man väger X antal kilo för mkt, om man inte vill lägga ner 1000 lappar på ett nattlinne!) Slja och hårnålar är inköpta.
Till dekorationer är en del oxo inköpt, lite "kristaller", ballonger, ljus, stolsrosetter och dukar är innhandlade. Servetter syr jag själv.
Annat pyssle jag gör är: trolldegshjärtan (till menyerna), bordsplaceringsnamnen och hållarna till dem, jag har sytt egna organzapåsar samt gjort egna servettringar.
Vårt färgtema är Lila. Våra inbjudningskort är bestämda, och skickade till mina släktingar i Chile, de andra tänkte jag skicka i typ januari. Såg att det var flera som hade skrivigt om det, men jag tycket om att varta ute i god tid