Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!
Hej alla Julibrudar! Skit kul med en tråd att diskutera och få bolla med andra :)
Vi ska gifta oss 6 juli och nu börjar faktiskt nerverna kännas. :)
Vi har varit tillsammans i 10 år till sommaren så det var påtiden nu *hehe*
Planeringsfreak som jag är så har jag planerat sedan i början på september och köpta faktiskt min klänning i slutet på september...
I januari gick inbjudningskorten ut då jag har utspridd familj och vårt bröllop blir mitt i semester tiderna...
Jag var superkluven just kring inbjudan. enligt "reglerna" ska man ju inte skicka inbjudan tidigare än 3 månader innan bröllopet men det känndes omöjligt och att skicka "save the date"-kort känns ur min syn bara som massa besvär... I vår vänskapskrets tror jag fler hade blivit förvirrade om ett sånt kort hade skickats.
Jag gjorde våra inbjudningar själv. väldigt enkla då jag inte är en super pysslig person och framför allt inte så duktig på sånt. det var kul och på så sätt fick vi dem precis som vi ville... som jag sa tidigare har vi många inresande till bröllopet och vi ville få med så mycke information som möjligt om boende och andra detaljer (inga barn etc) så vi gjorde faktiskt en bröllopshemsida. Det kan jag varmt rekomendera! Vi har bara fått possitiv feedback på den och det var inte alls svårt heller :)
just nu sitter jag med magont över vigselringen, blommor och tårta... VARFÖR är alla beslut så svåra? Har ni börjat titta på Tårtor? Hur tänker ni kring den? vad ska ni ha för smak? jag saknar helt inspiration...
Kan inte hitta en florist som verkar förstå mig och vara intresserad och inspirerande... det gör mig lite ledsen... Har jag för höga krav? Har träffat 2 olika nu och båda har kännts sådär mesiga och osäkra... det gör ju mig osäker. jag vill inte ha något jätte avanserat utan en vanlig bukett med lila och vitt (våra färger) och gärna nån lilja, kalla eller orkide. tycker inte de borde vara så svårt... eller?