Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!
Vilka fina inbjudningskort :)
Hur ser det ut då man öppnar dom?
Vilka fina inbjudningskort :)
Hur ser det ut då man öppnar dom?
En checklista för våren lät inte som en dum ide.
Då behöver man inte fundera på när och vad som ska göras.
:)
Kul att ha tärnornas klänningar fixade!
Hej julibrudar!
Vad kul att se hur det rör på sig för alla :)
Jag vet inte om det händer så mkt för oss just nu, ibland känns det som att allt står helt still och som att det gör något än fast det faktiskt är gott o tid kvar.
Det är ju så kul då det händer saker och rör på sig, det får helst röra på sig helatiden :)
Vi kommer att äta middagen i en Bygdegård så jag filurar på vad som behövs för att göra den lite mysigare.
Färgtemat är vitt och grönt och jag vill att det ska synas.
Förra veckan fixade jag två toalettskyltar som jag tycker blev söta och somriga.
På torsdag har vi boka en fotosession hos vår tänkta fotograf.
Det känns som en bra ide att kolla hur bilderna bild så att jag lättare att slappna av och lita på att det blir bra bilder även på den stora dagen.
På fredag ska jag testa klänningen som är kortad och hoppas att det blir perfekt.
Mamma ska följa med så att hon kan träna lite på att knyta den :)
Vi har lite olika gröna nyanser, ljusgrönt, mossgrönt....men inte de blågröna nyanserna.
Det blir vita dukar och förhoppningsvis vita gardiner och sen blir det gröna detaljer i dukningen, (värmeljushållare, servetter, palceringskort).
Och jag funderar på heliumballonger i vitt och grönt för att det är lättare än att hänga upp pompoms och rislampor.
jaa...korgar...hmmm
Googla?
Det borde ju finnas inredningbutiker med korgar.
Har du ngn bild på den typ av korg du är ute efter?
Det kanske går att beställa av ngn som gör korgar precis som du vill ha dom?
typ en sån som rödluvan bar över armen då hon gick omkring i skogen, fast vit?