Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!
Perfekt!!
Perfekt!!
Inte dumt att ha kontakter!
Vad synd att ringen är lite förstor...
Kan du ha din förlovningsring (om du har en sån) ytterst på fingret som "stopp"?
Har du testat att lägga upp bilden innan du skriver ngn text?
Så måste jag alltid göra.
En av mina bästa vänner är fotograf och går fotohögskola just nu. Hon är superduktig och kommer fota oss hela dagen.
I dag har jag varit och hämtat min ring. :)
Den var mycke finare än jag trodde men tyvärr lite lite förstor... Problemet är att den är i den minsta storleken som finns... Har yttepytte händer...
Försökte ladda upp en bild men verkar inte fungera... men ska se om jag kan få upp via annan webbläsare.
Fick besked av en tjej som är duktiga på blommor som jag träffat förr förra veckan att hon vill göra våra blommor. *Jippi* hon är super agagerad och det känns så bra i magen nu :)
nu är det "bara" tårtan kvar typ.. och sen lite annat fix såklart...
Det bli säkert jätteroligt att ha bilder från precis heeeela dagen :)
Och en film är ju toppen!
Är den högre menar du?
Jag vet inte hur mkt det kommer att märkas för andra än dig själv.
Det gör nog inget att den är lite större för ngn annan om det inte spelar ngn roll för dig.
Jag köpte min ring förra året.
Den blev helt klar i november....så den har jag hunnit ha på fingret några gånger :)
Hm...ja, vart är vi i planeringen?
Jag har smalat på mig en del pyssel att göra och jag söker sånt jag behöver för att göra fint i Bygdegården.
På torsdag ska mannen prova ut kläder,
jag borde beställa dotterns klänning snart.
Sen hoppas jag att vi snart kan få kontakt med den som ska viga oss så att vi kan göra klart med musiken i kyrkan.
Maten har vi inte kollat vart vi ska ta ifrån, det bör också ordnas.
Vi har satt OSA 1 juni, innan dess är det ingen större idé att börja med bordplaceringen för oss tycker jag.
Och vi har middag och tårta, ingen fest så något festprogram behövs inte.
Men jag kanske ordnar med något litet häfte med smått och gott som kan vara kul för gästerna att kika i under middan eller därefter.
Det blir säkert superkul att ha kvar det och få återuppleva allt så fort man vill :)
Dukar, servetter mm finns här http://www.firande.se/shop/frontpage.html
Myket är nog bra att ta med sig då ni inte vet hur udbudet ser ut där.
Tårtställning borde väl gå att hyra flera dygn så att ni kan ta den dit och sedan hem igen?