Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!
CoG- hemskt tråkigt med din vän, förstår att du inte riktigt känner för att prata om bröllop med henne. Men som pagnie sa, tror faktiskt att vänner kan vara glada för vår skull även om de just nu har det jobbigt själva. Men som du själv sa, så finns det massa annat än bröllop att prata om :), fast för mig e det ibland svårt att inte prata om bröllopet :P hehe ibland kommer man bara på sig själv med att berätta opm något man just fixat.
Själv har jag idag skickat in hindersprövning och efternamnsändring. Ringarna har vi beställt och de kommer att bli färdiga i mitten på maj :). Sen har vi nog bara kvar sådant som vi inte kan göra riktigt än :)
haha jag är precis som du. har svårt att inte prata om bröllop ibland. men det är ju såååå kul.
Åh vad roligt. vi skickade in för en månad sen och fick tillbaka inom en vecka så hindersprövningen gick ju snabbt. dock skickade vi in namnändringen i samband med detta och den ska tydligen skickas in efteråt för på hindersprövningen så stod det sen att namnändring inte var anmäld. konstigt men jaja.
vad skönt att ni har så mycket ordnat. känns som jag har 100 grejer att göra på en och samma gång. haha. men jag betar av det en efter en. :D