Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!
OWAO!!!!
OWAO!!!!
:)
Den gör sig bättre på sig än på modellen på bilden du visat tidigare.
Det var svårt att se då hur det skulle kunna bli bra,
men himmel!
SKITSNYGG!
hmm...svårt att säga...
Slöja är självklart men hur lång vet jag inte.
Testa och fota?
Det är verkligen vid såna stunder som man testas mest och orkar man sig igen om det, klarar att finnas där för varandra när det verkligen behövs....då ha man igen det sen.
Starkt gjort av dig/ er, verkligen.
Det är inte lätt att vara den som ska fixa allt, eller vara helt beroende av ngn annan då man är van att klara sig själv.
Sånt tycker jag är svårt.
Att planera och ha massa kul med sin blivande medan någon nära blir helt själv.
Det är ju inte MITT fel, men jag försöker ändå tona ner för att inte såra.
En tjej på jobbet lämande sin kille och pappan till sina barn för att hon och en gammal vän verkligen funnit varann.
Hon upplevde känslor hon aldrig känt tidigare och kunde inte ignorera det.
Hon pratade om det med sin dåvarande kille och visst blev han ledsen, men han verkar vara en vettig kille och bra pappa så dom fick de att fungera trots att dom ännu inte flyttat isär.
Hon spenderade en del kvällar nätter med nya killen och då hon var i lägenheten sov han hos sin mamma.
Allt var toppen. Hon var så sprudlande.
Dom pratade om att fixa en lägenhet ihop, eftersom att dom ändå alltid ville vara på samma ställe.
Han hade 2 barn sedan tidigare och hon med, så en femma planerade dom att skaffa.
Sen plötsligt kom hans ex, som lämnat honom för en annan en månad innan han o min jobbarkompis hittade varann sådär helhjärtat...
Plötsligt ville hon ha tillbaka honom och han kunde inte säga nej riktigt. Han var hemskt kluven och osäker och sedan rann allt undan.
Min jobbarkompis blev helt själv, lämnad av den som tidigare sagt till henne att lämna för att det enda rätta var att följa hjärtat trots att det kunde blir svårt.
Nu undrar hon hur hon någonsin ska kunna lita på kärleken igen och hur hon ska kunna känna SÅ myket för ngn annan.
Suck
Tycker så synd om henne.
Jag förstår hur du menar.
Men jag har ingen omkring mig som missunnar mig att må bra.
Det är hos mig det ligger, att jag inte vill babbla på om det kommande bröllopet och allt kring det då hon är mitt uppe i ngt jättejobbigt.
Jag väljer att prata om andra saker än just det då jag pratar med henne, finns ju massa annat att prata om.
Och jag kan prata om bröllopet med andra.
Det är klart....
Men jag pratar inte direkt om bröllopet på jobbet öht om ingen fråga mig,
det pratar jag mest om hemma och de som har det gemensamt med mig på nätet :)
Klart man är olika, fattas bara annat :)
Förmodligen!
:D