Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!
alla träffar verkligen prästen nu känns det som. borde vi träffa henne tidigare? vi har möte 24/6 och gifter oss 13/7?
alla träffar verkligen prästen nu känns det som. borde vi träffa henne tidigare? vi har möte 24/6 och gifter oss 13/7?
så nu var det lite mer gjort. löshåret åker i 1 juli, samma dag träffar vi får dj för att gå igenom musiken och 29:e juni träffar vi en utav 3 fotografer och 24 juni träffar vi som sagt prästen. nu börjar det ta sig.
gjorde även ett schema igår för vad som händer under dagen :D
vi kommer ha såpbubblor på vårt bröllop. men ananrsfinns det ju bröllopsris sådant som smälter när det regnar sen.
hej flickor. nu har vi varit en hel helg hemma i dalarna och jag vart totalt överraskad med min möhippa. anade verkligen ingenting och lär ha sett ut som ett fån när dom kom där på morgonen och kidnappade mig. roligt så hade dom klätt sig i temafärgen för bröllopet och hade gjort trerätters mat. dom gjorde persisk mat eftersom min man är iranier. och ingen av dom är själva det så jag är sjukt imponerad av dom. så duktiga.
man fick skämma ut sig rejält och dricka bra mycket med alkohol och fan vilka fula kläder jag hade. men det var såååå roligt. ;)
Nu ni flickor så är smekmånaden ÄNTLIGEN bokad och klar. 15:e juli åker vi och kommer tillbaka 29:e. kommer bli helt underbart.
Längtar som en galning nu.
tips på saker som måste med? Har inte rest på länge måste jag erkänna.
vi kommer att ha både vigselprogram och ett enklare festhäfte. tycker det ser billigt ut med ett festhäfte med massa korsord och skit i så vi kommer bara ha ett uppslag och skriva lite tack till dom som hjälpt oss och lite info om kvällen och så.
ja det verkar ju nästan som att vi alla springer omkring som galningar nu i slutspurten. Och ni har ju ändå kortare tid kvar. jag har ju ända till 13:e kvar men det känns som att det är snart ändå. Igår var vi i stockholm heeela dagen och det blev isättning av löshår och provuppsättning, möte med lokalen, möte med fotograf nummer 2/3 och även möte med vår Dj. galet. Blev en heldag men det blev mycket gjort.
Nu å andra sidan så bär det av hemåt i några dagar för att sen köra det sista.
Här är lite bilder från vår underbara dag också. Hoppas alla ni hade en lika bra dag som oss. Så då är frågan. Vad gör man nu då? Känns lite tomt utan bröllopsplanerandet ;)
Eddans
Vilka underbara bilder. Och vilka vackra barn ni har. :D Jättesöta var dom verkligen.
Och vad roligt att jag inte var den enda som hade converse på den stora dagen. bästa valet jag gjorde tror jag. Skulle nog aldrig ha samma brudklänning igen. Tungt som satan.
Men förstår vad du menar med att det är skönt men samtidigt tråkigt. vill också uppleva dagen igen men det är så skönt att det är över nu så man kan gå tillbaka till vardagen och slippa lite. :D
ja men så blir det ju när man har dom små. då vill man väl inte vara borta så länge heller kan jag tänka mig. Vi passar på nu medan vi inte har så man får uppleva lite tillsammans. vi hade inte åkt någon stans alls tillsammans innan bröllopet.
Sen blir det nog mer familjemys när den dagen kommer :D
men ni får ha så roligt i barcelona. :D