Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!
Vad glad jag blir för din skull! :)
Nu har vi bokat en fotograf :)
Kul att kunna bocka av något från listan!
Det är nog många som inte kan lägga ner hur mycket pengar som helst än fast man bara "gifter sig en gång",
(Nu är det här förvisso mitt andra bröllop, men det känns inte som att jag vill dra på mig en gammal klänning som redan finns i garderoben och gå till rådhuset med 2 okända vittnen för det.)
För mig känns det här som det första riktiga bröllopet och självklart även det sista.
Jag är helt säker på att man kan få ett fint och mysigt bröllop även med en mindre budget.
Om man inte köper ringen för 35.000 eller klänningen för 12.000 osv behöver det inte bli hutlöst dyrt.
Och om man dessutom börjar med några av de större inköpen redan nu så blir det kanske inte så jobbigt i slutet heller då mat, fotograf och annat ska betalas.
Jag hoppas att jag faller över "rätt" klänning snart så att det är klart.
Vi kommer att gifta oss på en mindre ort där min blivande är uppväxt och en bit därifrån finns en bygdegård som vi kommer att få hyra för högst 1000kr för 3 dygn.
Det är inget supertjusigt men fullt funktionellt :)
Pagine:
Vad tänkte du har för typ av festhäfte?
Vad för sorts scrapbooking tillbehör/ material behöver du?
Pagine:
Då jag beställde till våra inbjudningskort beställde jag från pappers akademin http://shop.textalk.se/se/shop.php?id=6175
Häng här tills det kommer en augustitråd att hoppa över till om du vill det
:)
Liini86 och Louise
Vad kul att ni hittat lokaler nu!
:)