Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!
Tack!
hehe.. som riktiga vänner alltså. Jag och min tärna är likadana :)
Jag har fallit i förälskelse av ett föremål. Det är det vackraste jag sett och jag vill aldrig ta av dom när de kommer (på posten om 4 dagar) och jag tänker om jag ska sova i dom thi hi hi.. Jag ska prova skorna först och rådfråga med min sambo och min brudtärna. Jag hade tänkt ett par vita pumps för 300-lappen men va fan! Kolla på dom här istället
Ikväll efter jobbet ska jag hämta bröllopsskorna på "posten" och jag är helt ivrig att prova dom :):)
Jag köpte inbjudningskort som jag får klippa, limma och pilla med själv från panduro. Jag matchar med placeringskort ur samma serie fast de är klara att bara skriva på.
Jag kanske är galen men jag har kommit ännu en sk lysande idé Jag vill sätta lökar till min brudbukett, jag vill att det ska växa Kallor här hemma! Jag tycker det både är kul med nya "pyssel" och så blir det en vacker symbol att jag planterat och vårdat blommorna som vi ska ha på bröllopsdagen. Ok. Är jag knäpp? Ärligt :) Hur som helst vill jag ha vita kallor till min och tärnans bukett och en kalla var till min m2b och hans bestman att sätta på kavajen (glömt namnet). Jag vill klä dem i sidenband i champagne och vackra pärlor. Går det åt skogen med lökarna får jag gå och köpa mej en bukett...
Sen har vi skorna som kommit. Jag går in dem så dom blir mjukare över främre delen av foten och tror jag kommer lämna in dem till en skomakare så han (det brukar vara en han) får töja ut dom. Vet inte riktigt hur det går till men tror inte han kommer gå in skorna själv iaf *skratt*
Nu ska den här bröllopstönten gå och sova :)