Rosi skrev 2012-01-23 09:54:15 följande:
Jag har valt att sjunga en sång för min blivande man när vi gifter oss..
Det roliga med allt jag har inte världens bästa sång röst men det skiter jag i. det är ändå vårat bröllop.
Jag ska sjunga med min lilla syster det blir "Det vackraste jag vet"
Känner mig lite stressad över allt bara vet inte hur jag ska kunna öva låten han är ju alltid hemma.. =P Så just nu gör jag det i smyg när han sover...
Har någon av er några förlag när jag ska hinna öva??
Eller är det någon annan som ska sjunga för sin man? eller någon som redan har gjort d
Rosi skrev 2012-01-23 09:54:15 följande:
Jag har valt att sjunga en sång för min blivande man när vi gifter oss..
Det roliga med allt jag har inte världens bästa sång röst men det skiter jag i. det är ändå vårat bröllop.
Jag ska sjunga med min lilla syster det blir "Det vackraste jag vet"
Känner mig lite stressad över allt bara vet inte hur jag ska kunna öva låten han är ju alltid hemma.. =P Så just nu gör jag det i smyg när han sover...
Har någon av er några förlag när jag ska hinna öva??
Eller är det någon annan som ska sjunga för sin man? eller någon som redan har gjort det??
Vad kul att du ska sjunga för din man! det vill jag oxå göra på vår dag=) min sambo tycker inte jga har nån vidare sångröst med det skiter jag i:P Jag brukar sjunga i bilen, där kan jag vråla hur mycket jag vill=)
var på ett bröllop för några år sen när min kompis sjöng det vackraste för sin man. Underbart vackert och bara känslan av att vara där gjorde oss alla tårögda.. Klart du ska sjunga.. Öva så fort du får tillfälle så komemr det gå kanon=)
tänker du sjunga nder vigseln eller efter på festen? när gifter ni er?