www.tidebuy.com någon som beställt där ifrån?
Jag har beställt en brudtärneklänning från Tidebuy. Den levererades visserligen supersnabbt men är fruktansvärt dåligt sydd. Har mailat med dem fram och tillbaka i två månaders tid nu och de vill absolut inte ta tillbaka klänningen utan tycker att jag ska ha överseende med att dragkedjan inte går att stänga, att dragkedjan är vit på en blå klänning och lyser igenom tyget på flera ställen, att fodret drar sig och att fickorna står rakt ut mm mm mm. Särskilt billigt blev det inte med tanke på att jag fick betala halva klänningens värde i tullavgift och sen dessutom köpe en annan klänning att ha på bröllopet.
Jag skulle aldrig rekommendera någon att beställa från dem efter detta och jag känner att jag vill varna andra så att inte de gör samma misstag. Som tur var handlade det "bara" om en tärnklänning. Hade det varit min brudklänning hade jag varit helt förstörd!
När jag själv gifte mig beställde jag från Millybridal och var supernöjd. De tog längre tid på sig men vad jag kan se är klänningen av superkvalité och jag skulle vilja ha den varje dag om det gick .
Mvh Maria