• MariaRyl

www.tidebuy.com någon som beställt där ifrån?

Hej!

Jag beställde en bröllopsklänning från Tidebuy och var supernervös! Den skulle bara kosta ca 900:- så jag tänkte att det kunde det vara värt, eftersom det verkligen var drömklänningen! Den levererades jätte fort, på 9 dagar hade jag den. Men det visade sig att frakten tillkom när den leverades, så ca 400:- tillkom.

För det första så var det inte samma klänning som jag beställde som jag sedan fick hem. Visst, den var lik men...
    För det andra så var det fläckar på tyget, en liten blå som det verkar som om de har försökt få bort med vatten- vilket i sin tur har gett vattenfläckar på tyget. Det var även lite rispat i tyget vid bysten.  

Så det blir inte denna klänning på mitt bröllop. Att skicka tillbaka den var inte ett altenativ eftersom jag skulle få betala frakten samt att om de beslutar att skicka en ny så behöver jag betala frakten också för den. Så jag gav upp...

Däremot! Tyget var av väldigt bra kvalité och det var mycket (släp och grejer) så jag tror att jag ska spara det och göra om det till en dopklänning till första ungen! =D

Kan inte rekommendera Tidebuy dock...

Svar på tråden www.tidebuy.com någon som beställt där ifrån?