• krigaren

Hjälp!! Vad passar ihop med min förlovningsring??

Hej alla! Snälla hjälp mig med förslag. Jag har en förlovningsring som ser ut som denna i vitguld. www.nordstansguld.se/product_details.asp&cat2=47&id=392&sida=T.C.O.L%20Signo%20Exklusive%20%7C%20Signo%20Exklusive%20B061 Vad ska jag ha för vigselring????

• Svar på tråden Hjälp!! Vad passar ihop med min förlovningsring??
  • krigaren

Ååh va gulliga ni e! Massa bra förslag! Känns som man låser sin fantasi emellanåt.

• Chicita
    krigaren skrev 2012-01-30 16:07:20 följande:
    Ååh va gulliga ni e! Massa bra förslag! Känns som man låser sin fantasi emellanåt.
    Ja det är ju det man ofta gör...
    Att få förslag (även på saker man inte gillar) kan ju göra att man kommer igång och får nya idéer igen Skrattande
  • krigaren

Ja jag e väldigt tacksam för att ni hjälper till! Tack snälla! Grejen är den oxå att vi kommer gifta oss i hemlighet, därför har jag ingen annan tjej att bolla idéer med. :)

• Chicita
    krigaren skrev 2012-01-30 16:48:21 följande:
    Ja jag e väldigt tacksam för att ni hjälper till! Tack snälla! Grejen är den oxå att vi kommer gifta oss i hemlighet, därför har jag ingen annan tjej att bolla idéer med. :)
    Men vilken tur att BT finns då Solig

Även om man inte gifter sig i hemlighet så tror jag att det är bra att kunna avlasta sin omgivnings öron lite med bröllopsfunderingar Flört
  • krigaren

Haha ja det har du nog helt rätt i!! :)

• Anneli256

om du har lite humm om hur du vill ha det så kan ju guldsmeden jobba efter dina tankar. Vi gjorde så med vår vigselring. Vi berättade hur vi vill ha den ung och sedan såg man ut en skena som kan passa och jag kommer även att lämna in min förlovningsring när dom tillverkar vigselringen så att dom ska passa så bra som möjlgt ihop. Vi har valt att köpa vigselringen på Lyxxa, har fått väldigt bra råd och bemötande. Glad

• krigaren
    Anneli256 skrev 2012-01-30 20:13:26 följande:

om du har lite humm om hur du vill ha det så kan ju guldsmeden jobba efter dina tankar. Vi gjorde så med vår vigselring. Vi berättade hur vi vill ha den ung och sedan såg man ut en skena som kan passa och jag kommer även att lämna in min förlovningsring när dom tillverkar vigselringen så att dom ska passa så bra som möjlgt ihop. Vi har valt att köpa vigselringen på Lyxxa, har fått väldigt bra råd och bemötande. Glad

Tack snälla! Låter smart! Måste börja kika runt i butiker. Än så länge surfar jag bara runt och drömmer. ;)
  • LoJ

Nu har jag inte läst alla inlägg så någon annan kanske har skrivit samma sak... Om du vill ha blingbling så tycker jag att du ska satsa på en alliansring med princesser och som har samma skena som den ring du har som f-ring. Gå till en guldsmed så gör dom en som passar (behöver inte bli dyrare, tvärtom!) lycka till!

• TjejSthlm89

Den ringen du har är väldigt klassist och enkel, tycker både alliansringen och enstensringen skulle sitta fint bredvid din..

Svar på tråden Hjälp!! Vad passar ihop med min förlovningsring??