Litet bröllop.
Är det bara vi som ska ha ett litet bröllop??? typ 15 personer.
Känner mig lite ensam,när man läser om alla andra:))
Är det bara vi som ska ha ett litet bröllop??? typ 15 personer.
Känner mig lite ensam,när man läser om alla andra:))
Åh, vad roligt att hitta hit! Här har ni en till . Jag och min sambo planerar ett borgerligt bröllop i juni, och vi har inte ens bokat det än;). Efter att ha fått ställa in vårt stora bröllop 2009 då jag blev gravid och vår dotter föddes (två veckor efter planerad vigsel) så har vi sedan dess funderat över hur vi vill gifta oss. Nu känner vi att vi inte längre prioriterar att lägga så mkt pengar på en dag eller heller orkar göra om all planering.
Nu blir det istället en liten vigsel vid vattnet för 15-20 pers (beroende på hur många som kan).
Vi kollar just nu på alternativen att ha buffé och tårta hemma hos oss efteråt eller boka en restaurang. Först kändes det inte som ett "riktigt" bröllop och flera vänner som själva bjudit oss på stora bröllop kommer kanske bli besvikna, men det är ju vår dag. Vi funderar på att ha en trädgårdsfest för vänner i augusti.
Hej!
Vi gifter oss den 27/4, borgerlig vigsel i stadshuset. Närvarande kommer att vara vi, vår son och våra föräldrar. Efter vigseln åker vi hem till vårt hus, äter lite god mat och äter tårta ( som ska provsmakas imorgon på alla hjärtans dag). Efter det åker jag och min man på spaweekend och bara rår om varandra!!
Låter jättemysigt! Så skönt att komma ner på jorden lite i den här tråden efter att ha läst om alla stora gräddbakelser till klänningar och färgteman och dukningar... Åh jag är så glad att vi också ska gifta oss litet :)
Hej!
Vi gifter oss den 27/4, borgerlig vigsel i stadshuset. Närvarande kommer att vara vi, vår son och våra föräldrar. Efter vigseln åker vi hem till vårt hus, äter lite god mat och äter tårta ( som ska provsmakas imorgon på alla hjärtans dag). Efter det åker jag och min man på spaweekend och bara rår om varandra!!
Amandizzen: Ja det känns toppen att han ska vara med, det är en stor och viktig del av mitt liv
Den där enkäten som kom pp-poppandes på BT´s startsida var ju jätteknepig att svara på om man ska ha ett litet bröllop. Var är bröllopsklänningen köpt?: Jag ska inte ha någon sådan
Vilken mat serveras? Ingen
Var går resan: Öhh.. ingenstans?
Påpekade i sista rutan där man fick skriva fritt att jag skulle uppskatta om de var mindre fixerade vid att alla är gjorda av pengar.
Vi kommer oxå art ha ett litet bröllop ca 25 om alla tackar ja varav 5 barn mellan 3 mån-16år. Enbart vänner och våra föräldrar vi åker iväg på skidresa å gifter oss där;)