Ring med både vita OCH svarta stenar?
Har hittat en på Chanti för 2600:- som är fin, MEN söker fler alt. gärna titanium, vitguld etc.
Vår budget är tajt, vikigast för mig är bara: INTE silver, under 2500:- svarta & vita stenar.
Några tips`???
Har hittat en på Chanti för 2600:- som är fin, MEN söker fler alt. gärna titanium, vitguld etc.
Vår budget är tajt, vikigast för mig är bara: INTE silver, under 2500:- svarta & vita stenar.
Några tips`???
www.sparklesforever.com/r07881r-v69.html
www.316steel.com/stainless-steel-channelset-e...
www.achadirect.com/index.php?main_page=produc...
www.ebay.com/itm/Stackable-Eternity-Ring-3MM-...
Sen undrar jag om det går att gravera en titanium ring i efterhand här hemma i Sverige sen om säljare inte erbjuder detta...
Gravera i efterhand borde inte vara något problem.
Stainless steel är ju ett hållbart och billigt material om man har en begränsad budget.
Får man fråga varför silver inte är ett alternativ?
Gravera i efterhand borde inte vara något problem.
Stainless steel är ju ett hållbart och billigt material om man har en begränsad budget.
Får man fråga varför silver inte är ett alternativ?
Så lite så :)
Appropå priserna så är det väl inte konstigare än att man kan köpa en brudklänning för ett par hundralappar? :)
Jag börjar bli yr! :)
Nu svarade jag i din nya tråd..
Det enklaste är ju att gå till en affär och prova ut. Köp en billig silverring ifa du känner att du inte bara kan gå och prova.
Här är en tabell med ringstorlekar och hur man omvandlar dem.
www.trulyme.se/wp-content/uploads/RingStorlek...
vad du är duktig på att hitta!
Så svårt att veta m. stl bara märker jag, vissa säljare skickar inte till Sverige, andra går det ej att skicka frågor till, jaja letandet fortsätter :) tack!
De flesta säljare kan skicka utomlands i undantagsfall, det brukar bara vara att höra av sig.