Vi kommer ju skicka ett sms i från vår bröllopsresa. Men funderar även på att sätta in en annons i tidningen under tiden vi är borta. Men det blir nog svårt att få med ett foto där, bilderna hinner ju inte bli klara innan vi åker...
Hur har ni andra gjort när ni letat klänning? Det känns lite konstigt att gå in i en "bröllopsbutik" ensam, har fått bilden att tjejer brukar ha med mamma eller en tärna... Men det kanske är vanligare än man tror att prova ensam?!
Vi gifter ju oss om två veckor men jag har ingen klänning. Ska i väg i helgen och leta. Kan man ens få tag på en bröllopsklänning med så kort varsel? Jag är ju inte sådan som planerar i 6mån innan. utan vi bestämde oss, bokade rådhus och resa för lite över en vecka sedan :)
I dag ska jag ringa och boka tid för att fia naglarna och försöka hitta en frisör som kan sätta upp mitt hår lite lagom mkt.
Efter vigseln ska vi åka hem. Vi funderade på att gå på restaurang men med små barn insåg vi att det bli inte nögonb kvalitet på det ändå. Så bättre att äta något gott hemma. Tänkte duka och så innan vi åker i väg så det är klart när vi kommer hem. Hade varit bäst att ha någon färdigt och bara värma. Men jag kommer inte på något som är riktigt gott som man kan köpa färdigt? Och då är ju inte pizza ett alternativ :) Man kan bla beställa brickor med kallskuret, fläskfile, kyckling, skinka m.m. Men känns inte heller riktigt kul. Någon med förslag?
När barnen somnat ska vi sätta oss och äta lite räkor + läsa våra egna löften för varandra. Vi tänkte även dansa, ska bara hitta någon lagom romantisk låt att dansa till. Vill att den ska vara speciell!