Någon mer som ska gifta sig i hemlighet?
Jag och min sambo, hade precis som ni varit tillsammans ganska länge - vi är nu inne på det 12:e året. Jag har länge velat gifta mig, men det ville inte riktigt han förren han i Juni kläckte ur sig att vi kanske skulle ta och gifta oss ändå.
Varken hans eller min släkt är speciellt stor, vi umgås inte speciellt ofta och kände att vi inte vill dela vår dag med folk vi aldrig umgås med ändå - därför bestämde vi oss att vi skulle gifta oss hemligt i stadshuset.
Det 14 oktober 2011 blev den stora dagen!
Jag hade brudklänning, håruppsättning med tiara och slöja, brudbukett och tårta. Efter vigseln åt vi på vår favoritrestaurang och spenderade natten på hotell.
Två veckor senare fyllde min pappa år och fick ett bröllopsfoto på oss i födelsedagspresent, dagen efter var det en annons i tidningen. Jag var lite orolig över hur pappa skulle ta det, i början blev han lite besviken. Men jag tror det gick över.
I slutendan så kände jag att vi valde rätt, vi hade vår dag - vår alldeles egna romantiska dag. Vi har ännu inte åkt på bröllopsresa, vi sparar pengar och hoppas på att eventuellt kunna åka efter sommaren.
Jag tycker det låter som en bra idé, ta ett foto på er efter ni gift er och skicka: Här i xxx har vi en fantastisk bröllopsresa! Lycka till med allt!