Äntligen förlovad, men kan inte berätta för någon än!
Jag är i precis samma situation som dig Miss L. Vi förlovade oss 21/1 och först idag hade vi bestämt oss för vilka ringa vi vill ha och beställde dem inne i en butik (kändes enklast så även om det kanske blev något dyrare än om vi beställt på nätet). Ringarna kommer senast nu på fredag!!! Jag längtar så jag nästan spricker efter att få sätta på mig ringen och äntligen få berätta för familj och vänner!!!
Jag bor 25 mil från min mamma och flera nära vänner men som tur är ska jag ändå åka dit dagen efter så jag kan få visa upp min ring för mamma och övriga... Mina övriga vänner kommer nog få veta vid lite olika tillfällen tror jag.. När jag träffar dem.. Kanske att jag skickar mms till någon vän som bor för långt bort och som jag inte kommer träffa på länge. Kollegorna på jobbet kommer ju se det lite vartefter...
Dock vet jag inte när och hur jag ska berätta för pappa (som bor ännu längre bort än mamma). Vill ju inte att han ska få veta det tex 1 månad efter mamma.... så jag får nog ringa och berätta... eller eventuellt skicka mms först och då ringer han väl troligtvis upp ;)
Vi tänkte vänta med att ändra statusen på Facebook tills om några veckor när de flesta redan vet! Så det blir ytliga vänner antar jag som får reda på det därifrån.
Jag tror förresten bara att ditt syskon kommer att bli glad för er skull!!! Ska ni göra något speciellt när ni sätter på er ringarna? Vi hade inte räknat med att få våra så snabbt (men är väldigt glada att det blev så) så vi går nog bara och hämtar dem efter jobbet och går ut och äter på en mysig restaurang tror jag....