Någon mer som ska gifta sig i hemlighet? (forts. på tidigare tråd)
Det blev något knas med min förra tråd med samma rubrik. Hoppas ni som skrivit där hittar hit i stället så vi kan fortsätta tippsa varandra och stötta när det behvös i alla val som ska göras i hemlighet.
Nu har jag i alla fall äntligen hittat en bröllopsklänning! Det fick bli en bröllopsklänning efter att jag spenderade över 5tim i går i Gbg. Jag var helt säker på att jag skulle kunna hitta en "vanlig" vit klänning i alla de butiker som finns i centrala gbg. Men icke... inte en enda vit klänning (om man bortser i från de 2 svindyra jag hittade på NK).
Så nu har jag köpt både skor och klänning, wohooo! Men känns så tråkigt att jag inte kan visa den för någon. Funderar på att visa den för min sambo dock :) Han måste ju ändå öva eftersom det är han som ska snöra åt den på mig... Kan ju vara bra om han inte står och fipplar på vår bröllopsdag för att få den PÅ mig :) Vad tycker ni, är det tabu att visa den för hono,... betyder det verkligen otur och hur allvarligt tar vi på den där skrocken... ?