• prolle

Hjälp, måste man ha värsta ringarna?

Vill ha hjälp
    Funderar på att fria till min flickvän på alla<3ans dag men undrar bara, måste man köpa värsta ringarna som e as dyra? för jag har väldigt taskig budget så ...  å har ni tips på sidor med billigare ringar? 

• Svar på tråden Hjälp, måste man ha värsta ringarna?
  • daniiel

Nej, det måste man absolut inte. Jag och min make var faktiskt förlovade utan ringar. Vi köpte billiga titanringar, men han tappade sin och jag gillade inte min, därför struntade vi i att ha dom på oss. Vi har dessutom vigselringar i silver. Blev närmare 900kr för tre ringar inklusive gravyr och frakt. De flesta jag känner har förlovningsringar i silver.

Man kan alltid byta ringar senare om man skulle vilja det av någon anledning.

Kärleken sitter ju inte i priset på ringen :)

• Fru 0728

Nej verkligen inte, det är bara dumt att köpa för dyra o sen knappt kunna leva eller betala på avbetalning. Men det är helt en smaksak vad man tycker är viktigt:)

Jag tipsar om hellkes.se 

• Marylojs

Jag vet många som friat med bijouteri-ringar, dvs köpta på H&M eller Glitter och liknande, så att tjejen senare kan få välja en ring som passar henne precis. 

• jossann

Det finns ju fina ringar på alla smyckesbutiker, guldfynd t.ex. har ju fina ringar!
    Klart man inte behöver ha jättedyra ringar! 

• Snusis

vi har titanringar från guldfynd. 500.- för bådas. HELT ok och mycket snyggare!

Svar på tråden Hjälp, måste man ha värsta ringarna?