Vilken inbjudan är finast?
Jag kommer lägga upp 5 stycken inbjudningkort och behöver er hjälp med vilket som är finast.
Vi kommer ha ett vintage inspirerat vårbröllop och vill därför kortet skall passa till det.
Tack på förhand :)
Jag kommer lägga upp 5 stycken inbjudningkort och behöver er hjälp med vilket som är finast.
Vi kommer ha ett vintage inspirerat vårbröllop och vill därför kortet skall passa till det.
Tack på förhand :)
ang kort nummer 5, vad tycker ni om att sätta ett sidenband i rosett längst ner? eller blir det helt fel....?
känns som man vill göra något för att göra det mer personligt. Ge gärna tips om detta :)
Nr 1 och 5 tycker jag är mest vintage och finast.
Nummer 3 och fem gillar jag helt klart bäst 1:an fick mig lite grann att tänka på vintern av någon anledning, och eftersom det är ett vårbröllop föll den bort
2an eller 3an! .... men röstade på trean till slut! :)
Tycker Trean är finast, men med samma typsnitt som femman =)
Tycker nr 3 va snygg =)
Jag tycker det 1an och 5an ar finast och ser mest vintage ut. Det beror ju pa vilken typ av vintage stil du kommer ha, ar det lite mer retro och rustikt vintage tycker jag nog att inbjudan nr 1 passar bast, annars 5an.
Angaende tips pa sidenband och ge det en mer personlig touch, varfor inte knyta ihop band runt hela 'paketet'. Jag antar att du kommer ha ett inbjudningskort, rsvp och kanske informationskort. Da kan du knyta sidenband eller varfor inte satta ett enkelt spetsband runt alltihop.
For ovrigt kan du kolla in denna fantastiska sida for inspiration (en av mina favvo sidor for tillfallet) dar hittar du sakert tips pa vad du kan lagga till sjalv! Lycka till
http://ohsobeautifulpaper.com/
Tack för tipset willow.
Väldigt snyggt! Varifrån har ni beställt?
Superfint!!! Tipset kanske kom lite sent, men battre sent an aldrig eller hur man sager...
Vi beställde från Vista Print. Sedan satte jag på sidenband och skrev med gammaldags kaligrafipenna på kuverten.