Vi hade en budget från början på 60.000 och fast jag tycker att jag väljer många billiga alternativ så har vi ändå enligt mina beräkningar gått över det.. men har nu på senare tid fått höra att budget brukar öka med typ 10%. Inte direkt nått jag hoppar högt för. Vi har bjudit 42 gäster.
Kom på att vi bokat in DJ också. tänkte först ha spotify, men på flertalet fester så går alltid folk och ändrar i spellistan. Himla jobbigt. Hoppas att Dj:en ska kunna känna av stämmning och spela det folk vill ha och så.
Vad har ni för budget?
annamopp skrev 2012-02-15 10:17:54 följande:
Är inte ens i närheten av klar. Men har bara varit förlovad sen i september (2011) så har ju inte alls haft lika länge på mig att planera som du haft
Vi var upp till norrland (bor i Stockholm, ska gifta mig drygt 100mil norrut) nu i helgen och kollade på middagslokal och kyrka så nu börjar jag i alla fall känna mig lugnare. Klänningen är köpt, inbjudningskorten är på väg ut och de flesta av mina tankar kretsar just nu kring frisyr, blommor och menyn.
Kul att det satt igång iaf.. men måste vara svårt att planera ett bröllop i en annan stad en den man bor i. En vän som gifte sig fr några somrar sen planerade ett bröllop här i sverige medans hon på USA. Hon rekommenderade inte det. hehe