Inlägg från: Invincible |Visa alla inlägg
  • Invincible

Svarta tärnklänningar?

Mina tärnor bar svart, helsvart faktiskt! Dock bröt vi av med skyhöga, gröna satinpumps på deras fötter. :) Det blev galet snyggt på fotona faktiskt, och de kände sig bekväma!

And tonight we can truly say - Together we are invincible
  • Invincible
    DestinyD skrev 2012-02-10 19:58:00 följande:
    Låter verkligen supersnyggt!!! Jag börjar bli mer och mer säker på att faktiskt bestämma mig för svarta klänningar Glad
    De var supernöjda, tjejerna, och jag med! På skoj får du en bild också. Skyhöga skor, 10,5 cm på mig och 11,5 cm på dem. Efter vigseln sprang vi omkring barfota, och till mingel och dansen (hade ingen middag, bara mingel + tårta och sedan öppnade vår DJ dansgolvet vid 22) svidade vi om till converse. :D

• Invincible
    DittVackraJag skrev 2012-02-13 23:58:43 följande:
    Verkligen jättefint foto! HELRÄTT (om man ser ur ett mode-synpunkt) Flört
    Love is in the air
    Haha, tack snälla, för komplimangen!

När man har hela våra outfits med på bild så är det en skön mix av 50-60-tal och 2011 på kläderna, och jag är toknöjd med både kläder och foton! :)
  • Invincible
    skaraborg2012 skrev 2012-02-27 01:49:28 följande:
    Hur snyggt som hellst! O vilken fin bild!! Får man fråga vad fotografen heter?
    Tack! Jag letade lääänge efter vår fotograf, så jag delar gärna med mig av honom! :D

Han heter Carl Bengtsson, är helt vansinnigt begåvad och finnes via hemsidan: www.carlbengtsson.net/
  • Invincible

Nähä... det gick inte alls att länka in bilden, och det jag skrivit försvann också!
    Bröllopstorget är inte alltid mitt favoritfourm...

Klänningarna var från light in the box, de har nog inte den modellen kvar tror jag, men andra med samma luftiga känsla. Vi klippte bort den hemska blomman, för den var inte alls lika fin i verkligeheten. Väldigt prisvärt!

Klänningarna är öppna i ryggen, det var riktigt snyggt!!

• Invincible
    skaraborg2012 skrev 2012-03-08 00:00:38 följande:
    Tack så hemskt mycket för tipset. Hittade flera fina passande klänningar! Även den som dina tärnor hade finns kvar! Var kvaliteten bra och så? Jag får intrycket att ni var väldigt nöjda så jag antar det!? =) Tog ni standard storlekar eller måttbeställde ni?
    Jag tyckte vi fick otroligt mycket för pengarna! Vi måttbeställde och betalade ca 700 kr allt som allt med införselavgift och vad det nu var som tullen ville ha. De var mycket välsydda och klädde tärnorna utmärkt.

Med det sagt så är det givetvis så att det är ju syntetmaterial i klänningarna så det är ju inte som en lyxig märkesklänning. Men för en klänning som förmodligen inte kommer användas så mycket mer än en eller två gånger så känns kinaklänningarna som ett väldigt bra alternativ!
Svar på tråden Svarta tärnklänningar?