Inlägg från: skaraborg2012 |Visa alla inlägg
  • skaraborg2012

Svarta tärnklänningar?

Invincible skrev 2012-02-13 19:13:30 följande:
    De var supernöjda, tjejerna, och jag med! På skoj får du en bild också. Skyhöga skor, 10,5 cm på mig och 11,5 cm på dem. Efter vigseln sprang vi omkring barfota, och till mingel och dansen (hade ingen middag, bara mingel + tårta och sedan öppnade vår DJ dansgolvet vid 22) svidade vi om till converse. :D

And tonight we can truly say - Together we are invincible
    Hur snyggt som hellst! O vilken fin bild!! Får man fråga vad fotografen heter?
  • skaraborg2012
    Invincible skrev 2012-03-03 23:19:26 följande:
    Tack! Jag letade lääänge efter vår fotograf, så jag delar gärna med mig av honom! :D

Han heter Carl Bengtsson, är helt vansinnigt begåvad och finnes via hemsidan: www.carlbengtsson.net/
    Tack för fotograf tipset! Det ska jag kolla upp!
    Jag gillar verkligen kontrasten med tärnornas skor, hur fint som helst! Du har inga fler bilder på hur tärnornas klänningar ser ut? *Nyfiken* =)

Jag har faktiskt funderat på om min två tärnor (äm...ska bara fråga om de tilltänkta vill vara tärnor med!! =) ) skulle kunna ha svarta klänningar? ( VI hade först inte tänka att vi skulle ha Bestman och tärnor, men det lutar mer och mer åt det nu.) Kan även tillägga att min blivande kommer att ha en lite blank svart kostym och fluga.

Vad tror ni? Här är min klänning i alla fall. Skulle verkligen uppskatta lite input! =)

• skaraborg2012
    Invincible skrev 2012-03-07 16:32:10 följande:
    Nähä... det gick inte alls att länka in bilden, och det jag skrivit försvann också!
    Bröllopstorget är inte alltid mitt favoritfourm...

Klänningarna var från light in the box, de har nog inte den modellen kvar tror jag, men andra med samma luftiga känsla. Vi klippte bort den hemska blomman, för den var inte alls lika fin i verkligeheten. Väldigt prisvärt!

Klänningarna är öppna i ryggen, det var riktigt snyggt!!

Tack så hemskt mycket för tipset. Hittade flera fina passande klänningar! Även den som dina tärnor hade finns kvar! Var kvaliteten bra och så? Jag får intrycket att ni var väldigt nöjda så jag antar det!? =) Tog ni standard storlekar eller måttbeställde ni?
Svar på tråden Svarta tärnklänningar?