Inlägg från: daniiel |Visa alla inlägg
  • daniiel

Vad ska ni ha för skor??

Jag hade svarta skor, så jag tycker definitivt att man kan ha annat än vita (ljusa) skor! Har du hittat ett par som du tycker om, så använd dom skorna :)

• daniiel
    Amor in aeternum skrev 2012-04-17 01:22:34 följande:
    Dessa ska jag ha. Fick hem dem idag och de är sååå fina!
    Strunta i byxorna, kanske inte världens sexigaste.

Vilka fina :D Vart har du köpt dom?
  • daniiel
    MsChevy skrev 2012-04-17 10:20:54 följande:
    Jag har himla lust på de här skorna, egen design, men känns lite läskigt att lägga ut 1700:- på ett par skor som man inte ens får testa innan man köper dom. Men de blev så snygga!!!

Jättesöta :D

Du kan inte tänka dig tex dessa då? www.brandos.se/lola-ramona/angie-sandal-412216-13-pink/a46882 eller www.brandos.se/lola-ramona/angie-shoe-413060-roseblack/a30453 De kostar ju också endel, men ändå 600kr mindre och du kan pröva dom :)
  • daniiel
    lilja skrev 2012-04-17 21:20:37 följande:
    Jag har tidigare postat mina skor till den stora dagen här Glad
    Nu är jag på jakt efter ett par låga skor, som jag kan byta till senare under kvällen så jag inte dör av värk i fötterna.
    Mitt problem; hittar inga röda ballerinas eller sandaler.
    Har någon nått förslag på någon bra sida??
    * 21 juli 2012 *
    Det finns ju massor med fina röda skor :) Här är några av dom.
    www.skopunkten.com/Damskor/Modeller/Ballerina
    www.bonprix.se/produkt/ballerinasko-cremevit-969686/&type=image&sk=5583&sco=r%C3%B6d&fb=0
    www.bonprix.se/produkt/sandal-brun-933924/&type=image&sk=8748&sco=r%C3%B6d&fb=0
    www.ellos.se/c/Skor-Ballerina/_/N-1z141n2Z1z141llZ1z141x6Z1z141lj
    www.ellos.se/c/Skor-Sandaler/_/N-1z141n2Z1z141llZ1z141x0Z1z141lj
    www.brandos.se/ballerina/c329/pagesize/99/color/4
    www.brandos.se/sandaler/c1618/pagesize/99/color/4
    www.brandos.se/lagklackade-skor/c179/pagesize/99/color/4
    heppo.se/damskor/ballerinaskor/&level1category-id=1000059&sort=IsNewFrom&taggroup1000008-tag-id=1000026&taggroup1000002-tag-id=1000010&price-to=100000&taggroup30-tag-id=295
    dinsko.se/Shop-online/Dam/Ballerinor
  • daniiel
    Amor in aeternum skrev 2012-04-17 23:02:14 följande:
    Ellos! Kom in på "tant" avdelningen på skor, men så såg jag dessa och blev förälskad. Fick nått erbjudande om 50% rabatt och de kostade 599:- och jag fick dem för halva priset. Jag är supernöjd!
    Åh, då måste jag kika där! Förstår att du är nöjd :) Är ute efter ett par skor i precis den stilen :) Hur är dom i storleken? Är som väldigt smala?
  • daniiel
    Amor in aeternum skrev 2012-04-18 16:56:08 följande:
    Nej, jag har ganska breda fötter och trodde faktiskt att jag skulle vara tvungen att skicka tillbaka dem när jag fick se dom i verkligheten, men de sitter som en smäck. Jag har storlek 39 ½ egentligen så jag tog stl 40 för att vara på den säkra sidan och de sitter väldigt bra, skaver inte alls och är jättebekväma.

Det enda är att själva klacken är ganska hal, men det fixar en skomakare för en hundring, men det här är skor som man kan ha till allt. För jag ville inte köpa vita just för att då kommer jag aldrig att använda dem igen.
    Jag läste på hemsidan att de är bred modell, vilket är bra :) Jag har, tyvärr, breda fötter och i Sverige är det ofta väldigt svårt att hitta bekväma skor då, då alla skor oftast bara finns i en, smal, modell. Okej, jag ligger på 38-39 i vanliga fall, så ett par i strl 39 passar kanske då :) Klacken var det ju bra höjd på också, fint, utan att bli för hög. Måste nog passa på att beställa ett par! :)
  • daniiel
    Amor in aeternum skrev 2012-04-19 00:03:27 följande:
    Gör så, jag tror inte att du kommer att ångra dig. Angående breda fötter så kan jag nästan aldrig ha höga klackar just för att de skorna alltid burkar vara så smala, det är detsamma med vanliga skor också.. jag kan även få skavsår av converse!

Så om du har breda fötter så tror jag att de här ska kunna passa. Annars så är det bara att skicka tillbaka, och banna mig!
    Det är samma här! Jag brukar avsky att köpa skor, speciellt lite finare, för de är ofta alldeles för smala. Jag har några par converse som jag gått in. Det gör ont de första veckorna, men sedan har de format sig efter foten och funkar :P

Klickade hem ett par iaf, med rabatter blev det ju inte ens halva priset :D
Svar på tråden Vad ska ni ha för skor??