Inlägg från: blivandefrugan |Visa alla inlägg
  • blivandefrugan

Vad ska ni ha för skor??

minitoker skrev 2012-02-13 13:28:22 följande:
    Jag har beställt dessa underbart söta ballerinaskor till bröllopet. Är inte van att gå i högklackat så känns dumt att ge mig på det på bröllopet. Har hellre något som jag är helt bekväm i.
    Kostade bara 149 kr på Ellos.

Åh, vad roligt, jag har också köpt dessa av samma anledning. De kommer nog imorgon. De bästa skor jag ägt i hela mitt liv var ett par "virkade" svarta ballerina. Så skoskav behöver en inte fundera på, sen har man ju riktigt fina sommarskor också. :)

• blivandefrugan
    minitoker skrev 2012-02-14 09:40:30 följande:
    Jag har tyvärr inte fått hem dem än. Kommer om en vecka. Men jag kan uppdatera så fort jag vet.
    Annars har blivandefrugan också köpt sånna. Hon kanska kan berätta för oss hur de var =)
    Jag fick skorna idag :) Vill bara poängtera att de INTE är vita, mer åt beige (som beskrivningen faktiskt är:) Är supernöjd. Jag brukar vara 37 och dessa satt jättebra. kanske lite tätt mot stortån, men jag tror att de kommer att ge sig lite. Tvekar man på storlek tror jag att man ska gå på den mindre eftersom att hälen inte har något stöd, det är bara virkat tyg. Tror att det kommer att vidga sig lite, och glappande skor vill man ju inte ha. Hoppas att de sitter fint på er också, har trippat runt i mina hela dagen idag, och de känns verkligen toppen.
Svar på tråden Vad ska ni ha för skor??