Inlägg från: MalinLarsson |Visa alla inlägg
  • MalinLarsson

Vad ska ni ha för skor??

JennyL skrev 2012-02-13 21:14:08 följande:

Dessa ska jag ha under vigseln. Om jag får ont i fötterna eller tröttnar på dom har jag ett par schyssta lila high heels jag ska ha :)

ÅÅååh! De är ju supersnygga!
  • MalinLarsson

Jag ska inte ha någon klack på mina skor för jag och  min fästman är ungefär lika långa och jag vill inte vara längre än honom den dagen (annars brukar det inte spela någon roll). Jag hade världens besvär med att hitta skor för jag ville inte ha ett par vanliga  ballerina utan något som är lite annorlunda. Men nu har jag hittat skorna jag ska ha! 300 kr från E-bay och är helt kär i dem!

Jag hittade väskan på Tradera för 24 kr också som jagska ha till.

• MalinLarsson

Men, glömde bifoga bilderna i förra inlägget :)
  • MalinLarsson
    livet är bra fint ändå skrev 2012-02-19 20:57:33 följande:
    Så himla fina! Älskar stora rosetten! Sparade din bild i min inspirationsmapp förra veckan faktiskt, hehe. och har sedan dess hållit ögonen öppna efter någonting med stor rosett!

Idag råkade jag springa på dessa. För 200 kr. Vet inte om de kommer passa till klänningen fast kommer definitivt använda dom i sommar hur som helst. Jättesköna är dom!

Min sambo delar tyvär inte min fascination för gigantiska rosetter, hehe, men det är hans förlust ;)
    Vad roligt att du gillade dom! Tycker det blir lite roligare än att bara ha vanliga ballerinaskor. De som du hittat  var dina och vilket bra pris!
Svar på tråden Vad ska ni ha för skor??