Inlägg från: Odium |Visa alla inlägg
  • Odium

Vad ska ni ha för skor??

Jag HOPPAS att jag ska ha dessa.. det är en redigerad bild, syns inte så bra, men tyget har vikningar över hela skon

. Är egentligen en helt vanlig klack, men jag vill ha kilklack.

Jag har skickat in en prisförfrågan till ett företag i kina som gör custom made, men de har inte svarat på en vecka och efter tre mail..
    Är det någon som vet av relativt billiga ställen man kan maila?
  • Odium
    Jane skrev 2012-02-11 15:21:45 följande:
    Wow! det är något sådant jag är ute efter, svart-vita, gangster skor eller "tuxedo shoes", men jag ville ha med kilklack för att det är lättare att gå i. Vilket företag är det du har mailat till?
    Jag har mailat till tre företag tror jag..
    shoesofpray, customshoes och melodyshoes.
    Om man googlar på dem får man upp deras hemsidor=)
    Melodyshoes vet jag skickar till sverige, men det är också de som inte svarat. www.melodyshoes.co.hk
    om jag inte kommer ihåg fel.
    De andra har jag bara skickat frågan till.

Ursprungsskon finns på www.odiumclothing.com , höga klackar, sida 7.
    Där finns de med kritstrecksrandigt tyg. De ska bli mina när jag sytt klart min kritstrecksrandiga klänning :D
  • Odium
    Jane skrev 2012-02-12 10:03:35 följande:
    Jasså, ja jag vet inte hur de sidorna funkar där man själv får designa skor.
    Men de kritstrecksrandiga va ju jättesöta!
    Men vad är det här för en sida? Jag hittade typ 3 par skor som jag letat efter....tyvärr kostar de 729! Förvånad 
    Viken sida?
    Melodyshoes vet jag inte riktigt nåt om, me det finns trådar för den här på BT under "skor".
    Odiumclothing är en bra sida, beställt därifrån flera gånger och aldrig haft något problem. Skor kan vara lite lång leveranstid (tre veckor drygt) för att de beställer in från england.
    De brukar ju skriva ut vad skorna heter, googla eller gå in på amazon.co.uk så kan man hitta dem billigare=)

Jag hade Electra2029 på min studentbal och kollade på Odiumclothing, hittade skorna 500kr billigare på amazon, med frakt..
  • Odium

Ella- kan man göra ändringar på dem? O vad gick dina på?

• Odium

Jag kommer byta klännning, orkar inte ha släptjafset hela kvällen ju.. =)

• Odium
    Fj2012 skrev 2012-03-21 17:39:21 följande:
    Wow, vilka fina skor alla har! :D

Här är mina skor som jag kommer ha!

Jag har själv funderat på helt vanliga kängor, men nu hittade jag de kilklackar jag ville ha.
    Det lär ju vara luftigt och skönt för dig iaf=)
  • Odium

Jag har bestämt mig för de här nu... tror jag.. fast i svart.
    Fast Kajsa Anka-rosetten ska bort och så ska jag modda dem själv.

www.lightinthebox.com/Leatherette-Upper-Wedge-Heel-Closed-Toe-With-Bowknot-Casual--Honeymoon-Shoes-1180-2752028--More-Colors-Available_p181251.html

Beställde från Melodyshoes, för att jag vill ha custom made, men de har inte svarat. Jag har försökt i 4 månader att få kontakt med dem nu, de har svarat "sorry, I´ve been on a business trip and have not been able to check my email" varje gång jag ifrågasatt om de fått mina mail. Till slut fick jag skicka in mina mått och sånt, nu har det gått två eller tre veckor sedan dess och jag har inte hört nåt mer. Eftersom jag inte betalat nåt så antar jag att de inte börjat tillverka än..

Svar på tråden Vad ska ni ha för skor??