Inlägg från: Memmsan |Visa alla inlägg
  • Memmsan

Vad ska ni ha för skor??

Ta de skor du gillar och kan gå i. Kan vara snyggt när de bryter av. Ta INTE klorin de kan bli gula och fläckaiga istället för ljusare..
    Jag har valt ett par blå, blev lite kär i Carries skor i SATC-filmen. Kommer inte kunna dansa i dessa men kör så länge jag pallar. Höga men är skönare än de ser ut, köpta i Spanien, de är bra på skor.

• Memmsan
    lilja skrev 2012-02-20 20:48:45 följande:
    Jag ska ha röda skor!

* 21 juli 2012 *
    WOW! URsnygga!
  • Memmsan
    LitenSandra skrev 2012-02-28 18:52:20 följande:
    Äntligen har jag hittat ett par skor som jag vill ha! Har hela tiden vetat att jag ville ha lite "annorlunda" bröllopsskor än de "vanliga" vita. Nu har jag hittat mina favoriter, och de kom på posten idag! *Överlycklig* Nu ska jag bara hitta ett par likadana strumpor till mannen :P 

Åh, såå nöjd!! Vill passa på att ge www.footway.se positiv feedback - supersnabb leverans + gratis frakt och gratis retur!! Beställde mina skor 27/2 och fick dem i dag 28/2! Super!
    Jättefina, kul med att några av oss vågar avstå vita skor =)

• Memmsan
    ichboll skrev 2012-02-28 10:39:11 följande:
    Åh vad fina!! Jag är ett riktigt SATC-fan jag också.....
    Jag började med att köpa skorna, kom över ett par monolos billigt så jag var tvungen att slå till.... Jag kommer inte heller kunna dansa i mina men jag kör också så länge det går :)
    Vi har ju iaf någonting blått klart ;)

Nu är ju alla vår och sommarnyheter påväg in i butik så jag tror verkligen att det kommer att finnas ljusa skor att frossa i....
    Tack Ichboll! Jag avundas dina "orginal" men jag kunde inte motstå mina när jag var i Spanien och de bara kostade 400 kr och när de hade kostat 900 kr från början.. Och Monolos kostar ju lite mer om  man inte fyndar men råkar alltid ut för massa frakt när jag beställer från USA, de verkar vara ute efter mig ;)
Svar på tråden Vad ska ni ha för skor??