Inlägg från: ichboll |Visa alla inlägg
  • ichboll

Vad ska ni ha för skor??

Jag ska ha ett par med 14 cm klack under vigseln men kommer att ha ett par ballerinor senare under festen så man orkar dansa hela natten lång ;)

• ichboll
    Memmsan skrev 2012-02-26 20:49:11 följande:

Ta de skor du gillar och kan gå i. Kan vara snyggt när de bryter av. Ta INTE klorin de kan bli gula och fläckaiga istället för ljusare..
    Jag har valt ett par blå, blev lite kär i Carries skor i SATC-filmen. Kommer inte kunna dansa i dessa men kör så länge jag pallar. Höga men är skönare än de ser ut, köpta i Spanien, de är bra på skor.
    Åh vad fina!! Jag är ett riktigt SATC-fan jag också.....
    Jag började med att köpa skorna, kom över ett par monolos billigt så jag var tvungen att slå till.... Jag kommer inte heller kunna dansa i mina men jag kör också så länge det går :)
    Vi har ju iaf någonting blått klart ;)

Nu är ju alla vår och sommarnyheter påväg in i butik så jag tror verkligen att det kommer att finnas ljusa skor att frossa i....
  • ichboll
    Protexblue skrev 2012-03-06 16:34:48 följande:
    Tänkte bara fråga alla som tänkt sig att köra med höga klackar i kyrkan och sen byta till ballerina på festen, hur går de med klänningen då.. Jag funderar också på att byta skor till något lägre på festen, men då kommer ju klänningen bli för lång.. Eller? Fundersam, för mycket att tänka på..  =)
    Jag kommer att ha en vadlång klänning så jag kommer inte att ha det problemet som tur e... annars så hade jag väl fått stå ut i mina fina höga klackar ;)
  • ichboll

Här är mina... någontig blått :)

Svar på tråden Vad ska ni ha för skor??