Vad ska ni ha för skor??
Jag skall ha denna, med låg klack :) Köpte på Brandos.se när de hade jul rea! Om man söker på finsko och sen brudsko finns det mängder med fina skor!
6/7-2012 är stora dagen :)
Jag skall ha denna, med låg klack :) Köpte på Brandos.se när de hade jul rea! Om man söker på finsko och sen brudsko finns det mängder med fina skor!
6/7-2012 är stora dagen :)
Här är skon...
Dessa blir det:
Dessa skall min dotter på 3 år ha storlek 25:) Köpt på Lightinbox.com for 250kr.Ursäkta dåligt foto...
Någon har testat Heal stoppers? prettypinktoes.co.uk/cleanheels.aspx
Brandos.no har tillsvaran de sko som weddings2go.co.uk på URL: www.brandos.no/perfect/elsie-ivory/a44438
Hej, tänk på att klipsen kan "fastna" i underkjolen och göra det svårt att gå... Jag tycker att skorna är jättefina som de är, men vill du ha clips så tror jag att kanske några lite mine rosetter passar bättre, men svårt att säga. Kan bli jättetufft! Men, om de inte kostar så mycket kanske du kan köpa dem och testa?
Tjejer, jag har en fråga och hoppas ni kan ge mig lite feedback.
Jag har tänkt att beställa de här skorna, tycker ni det blir för mycket om jag köper svarta rosetter (shoe clips) som man kan sätta på skorna eller kommer det se fint ut?
Jag kommer ha denna klänning, hatt och brudbukett....så kommer skorna med en svart rosett som jag har tänkt att passa till hela utstyrseln?
.