Inlägg från: minitoker |Visa alla inlägg
  • minitoker

Vad ska ni ha för skor??

Jag har beställt dessa underbart söta ballerinaskor till bröllopet. Är inte van att gå i högklackat så känns dumt att ge mig på det på bröllopet. Har hellre något som jag är helt bekväm i.
    Kostade bara 149 kr på Ellos.

• minitoker
    pulmonate skrev 2012-02-13 21:32:27 följande:
    Dessa var ju SÅÅÅÅ SÖTA!! Kommer nog att köpa dem!! Hur var dom i storleken? Jag har alltid mellan 38 och 39 beroende på modell. Om tyget vidjer sig lite tar jag nog 38an... 
    Jag har tyvärr inte fått hem dem än. Kommer om en vecka. Men jag kan uppdatera så fort jag vet.
    Annars har blivandefrugan också köpt sånna. Hon kanska kan berätta för oss hur de var =)
  • minitoker
    minitoker skrev 2012-02-13 13:28:22 följande:
    Jag har beställt dessa underbart söta ballerinaskor till bröllopet. Är inte van att gå i högklackat så känns dumt att ge mig på det på bröllopet. Har hellre något som jag är helt bekväm i.
    Kostade bara 149 kr på Ellos.

Skorna har kommit nu. De är helt underbara. Precis så söta som dem är på bilden. De sitter perfekt och lär inte skava oavsett hur mycket man dansar!! =)
  • minitoker
    pulmonate skrev 2012-02-21 11:34:57 följande:
    Jag beställde mina hem till mammas adress till Sverige, men skrev mitt namn. Så hon fick inte hämta ut dem! Så nu måste jag beställa dem igen. Hur var dom i storleken? Tror du de töjer sig? Kan inte bestämma mig mellan 38 och 39 vilket jag brukar ligga emellan. 
    Jag tror dem kan töja sig, men nu sitter mina helt perfekt, var verkligen rätt i storlek så jag kan ju inte svara helt säkert.
    Vad jobbigt att din mamma inte kunde hämta ut dem. Har ni ringt och pratat med dem för att försöka lösa det hela? Borde inte vara svårt för Ellos att ringa posten och ändra namnet på paketet, tycker jag i alla fall.
  • minitoker
    Imke1977 skrev 2012-04-01 20:31:00 följande:
    minitoker: Har du fått hem dom? Är dom stora eller små i storleken?
    Jag har fått hem dem och är jättenöjd.
    De är varken stor eller liten i storlek utan precis som dem ska vara. Passar mina 37-fötter perfekt.
Svar på tråden Vad ska ni ha för skor??