Inlägg från: Amor in aeternum |Visa alla inlägg
  • Amor in aeternum

Vad ska ni ha för skor??

Dessa ska jag ha. Fick hem dem idag och de är sååå fina!

Strunta i byxorna, kanske inte världens sexigaste.

• Amor in aeternum
    daniiel skrev 2012-04-17 11:01:13 följande:
    Vilka fina :D Vart har du köpt dom?
    Ellos! Kom in på "tant" avdelningen på skor, men så såg jag dessa och blev förälskad. Fick nått erbjudande om 50% rabatt och de kostade 599:- och jag fick dem för halva priset. Jag är supernöjd!
  • Amor in aeternum
    daniiel skrev 2012-04-17 23:49:30 följande:
    Åh, då måste jag kika där! Förstår att du är nöjd :) Är ute efter ett par skor i precis den stilen :) Hur är dom i storleken? Är som väldigt smala?
    Nej, jag har ganska breda fötter och trodde faktiskt att jag skulle vara tvungen att skicka tillbaka dem när jag fick se dom i verkligheten, men de sitter som en smäck. Jag har storlek 39 ½ egentligen så jag tog stl 40 för att vara på den säkra sidan och de sitter väldigt bra, skaver inte alls och är jättebekväma.

Det enda är att själva klacken är ganska hal, men det fixar en skomakare för en hundring, men det här är skor som man kan ha till allt. För jag ville inte köpa vita just för att då kommer jag aldrig att använda dem igen.
  • Amor in aeternum
    Amor in aeternum skrev 2012-04-18 16:56:08 följande:
    Nej, jag har ganska breda fötter och trodde faktiskt att jag skulle vara tvungen att skicka tillbaka dem när jag fick se dom i verkligheten, men de sitter som en smäck. Jag har storlek 39 ½ egentligen så jag tog stl 40 för att vara på den säkra sidan och de sitter väldigt bra, skaver inte alls och är jättebekväma.

Det enda är att själva klacken är ganska hal, men det fixar en skomakare för en hundring, men det här är skor som man kan ha till allt. För jag ville inte köpa vita just för att då kommer jag aldrig att använda dem igen.
    Ja just det, sök på Pédiconfort så får du fram dem fort.
  • Amor in aeternum
    daniiel skrev 2012-04-18 19:29:05 följande:
    Jag läste på hemsidan att de är bred modell, vilket är bra :) Jag har, tyvärr, breda fötter och i Sverige är det ofta väldigt svårt att hitta bekväma skor då, då alla skor oftast bara finns i en, smal, modell. Okej, jag ligger på 38-39 i vanliga fall, så ett par i strl 39 passar kanske då :) Klacken var det ju bra höjd på också, fint, utan att bli för hög. Måste nog passa på att beställa ett par! :)
    Gör så, jag tror inte att du kommer att ångra dig. Angående breda fötter så kan jag nästan aldrig ha höga klackar just för att de skorna alltid burkar vara så smala, det är detsamma med vanliga skor också.. jag kan även få skavsår av converse!

Så om du har breda fötter så tror jag att de här ska kunna passa. Annars så är det bara att skicka tillbaka, och banna mig!
  • Amor in aeternum
    chrpe skrev 2012-04-23 06:59:38 följande:
    Fina!!! Men hur hög är egentligen klacken? Jag hade nog sett ut som ett fyllo som skitit på sig om jag gått i dem =p
    +1
Svar på tråden Vad ska ni ha för skor??