Inlägg från: Brudiframtiden |Visa alla inlägg
  • Brudiframtiden

Vad ska ni ha för skor??

MariaWim skrev 2012-04-19 19:36:34 följande:

Testade att bildsöka på de rosa skorna för de var fantastiskt fina. KOm bara till en svensk fotografs sida...

Om du får svar så får du gärna meddela om de rosa - såå söta!

De rosa är ju ljuvliga! Ska eventuellt ha rosa som färgtema..hade passat perfekt då!!!!

Daniiel, har exakt samma problem som du..har dessutom totalt platta fötter så har jättesvårt att hitta sånt som sitter snyggt....

• Brudiframtiden

Hur coola är inte de här??? Vi ska ev ha rosa/lila som temafärg...gillar klacken som inte är så smal heller..
  • Brudiframtiden
    Frågan är bara om jag kan gå i 10 cm klackar....
  • Brudiframtiden
    knyttan skrev 2012-04-21 10:26:10 följande:
    La upp dem tidigare i tråden.... Klicka på "Visa endast" under min profil så finns det en bild, det är det andra paret, med en stor strassrosett.
    Brudiframtiden skrev 2012-04-21 07:32:30 följande:
    Frågan är bara om jag kan gå i 10 cm klackar....
    Jadå, helt säkert!! De har ju bred o stabil klack, då kan man! Däremot kan man bli trött i vaderna och på framsidan av benen om man inte är van vid klackar. Problemet är om man går från att aldrig använda klack till att ha 10 cm stilett, då brukar det bli lite bambi-on-ice i början... Men när jag började använda skor med klack så började jag med sådana breda klackar och om skon är rätt gjord så kan de till och med vara ganska bekväma! Köp köp! Heja heja Skrattande
    Får väl köpa mig ett par ballerinor och ha som stand in skor..tycker de är lite coola och dessutom användbara även efter ett bröllop!!
Svar på tråden Vad ska ni ha för skor??