• tesso77

Present till gästerna,vad? Bombadera med förslag!!

Har hittat superfina presentaskar och vill gärna ge våra gäster en liten present....men VAD?  Några förslag??

• Svar på tråden Present till gästerna,vad? Bombadera med förslag!!
  • tesso77
    Emma84 skrev 2012-02-12 22:56:15 följande:
    Dom ska vi oxå ha! :)
    Jag hade tänkt lägga i lite olika godisar bara.
    Ja dom är sååå fina Glad Jag vill göra nåt annat än godis tror jag, vi ska ha godisbuffe på kvällen så det blir lite "kaka på kaka" med gotte där i med.
    Fick en dock blixtide inatt när jag inte kunde sova...ska prova att göra egen tvål med antingen en bild i på gästen eller välja ut 2 bilder på oss och lägga i tvålen. Måste testa och se om det går att göra. Tror att det hade varit riktigt uppskattat Skrattande Så det får bli en tur till Panduro idag.....

Mer ideer tas tacksamt emot!!
  • tesso77
    emelie och Jonas skrev 2012-02-13 09:31:52 följande:
    Jag funderar på samma sak...köpte små fina påsar att lägga små godisar i..
    Men nu ska vi också ha godisbuffe så då känns det ju som sagt lite kaka på kaka...
    men det får ju inte plats så jättestora saker i påsarna, å personligen tycker jag att tex tvål å sånt inte känns så roligt :/
    funderade på att göra fina servettringar ist, men då kommer ju inte påsarna till användning.
    Och är det någon som kommer själv, vad ska man med EN servettring till..

Sen får det ju inte bli för dyrt heller, max 3 kr styck typ..annars blir det ju massor med pengar ..:/

Svårt det där..kanske inte ska ge något alls..?
    Nåt ska vi nog ge, ska prova göra en tvål och se hur det blir. Annars får man tänka om Glad 
  • tesso77

Inga fler som har bra ideer??!!

Svar på tråden Present till gästerna,vad? Bombadera med förslag!!