• Lipan

save the date bildtråd!

Det finns flera trådar där alla visar sina inbjudningskort och det är jätteroligt som inspiration, men nu vill jag se allas save the date-kort! Glad

• Svar på tråden save the date bildtråd!
  • Lipan
    Naive skrev 2012-02-14 11:20:05 följande:

Här är vårt som vi skickade ut (per email) för några veckor sedan... 

Ååh gud vilket fint kort! Glad
  • Lipan

Här kommer våra kort, som skickades ut igår på alla hjärtans dag! De stora siffrorna ska vara röda, men på vissa kort blev dom rosa istället. Nåja, sånt som händer, det blev rätt bra ändå.

Vi har knåpat ihop dom själva, men jag hade inte världens bästa bilder. Baksidan är vit med namn och adress och så klart hade vi frimärket med ringar! Flört

• Lipan
    Naive skrev 2012-02-15 16:29:35 följande:
    Åh vilka coola ni har, lipan! När jag och min M2B gifter oss nästa gång får det definitivt bli ett coolare stuk på allt!  
    Tack! Vi känner oss väldigt nöjda och ska nu börja spåna på den riktiga inbjudan...Tungan ute
    Haha, ja man skulle vilja göra på så många olika sätt!
  • Lipan
    Fjärilen skrev 2012-02-15 18:19:06 följande:
    Lipan Coola kort. Upprepar orden sig eller har ni hittat på så många olika ord?
    Det är ca 100 ord och mini-meningar (två ord) som sedan upprepar sig. Hade lite svårt att komma på fler än så, haha! Glad
  • Lipan
    Tokig skrev 2012-02-16 08:54:00 följande:
    Jättefina kort. Jag och min blivande har lite samma idé till våra inbjudningskort (kommer göra en film som save-the-date).

Jag har skickat ett meddelande till dig.
    Tack! :)

Du har fått svar.
  • Lipan
    caruba skrev 2012-02-24 18:47:26 följande:
    Vi beställde våra magneter idag.

Där vi suddat står vårt namn och vår hemsida...

Vi kommer väl skicka ut dom någon gång i mars..

Dom vad riktigt snygga! Passar perfekt till ett höstbröllop! Glad
Svar på tråden save the date bildtråd!